Eros Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik zoek deze lettertype in deze signature kun je hem zien http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=49100Ik zoek de bovenste en de onderste lettertype dus eigenlijks allemaal wat hij in zijn signature heeft. Het is misschien handig om hem gewoon een PM te sturen. Hij kan je meteen zeggen wat de fonts zijn. Reageren
Donwell Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Ik zoek het font van The Royal Guardian, dit font dus: Alvast bedankt! Dat is Park Avenue BT, klik voor de download. Het stond op pagina 3 van dit topic. Bedankt, kan ik eventjes weer bezig... Reageren
SWYV Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 ik zou heel graag de font van ALIENWARE willen weten http://www.theskinsfactory.com/tsf-temp/Al...WinampPromo.jpg die blauwe tekst: ALIENWARE INVADER de font + de kleur indien het kan Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 ik zou heel graag de font van ALIENWARE willen wetenhttp://www.theskinsfactory.com/tsf-temp/Al...WinampPromo.jpg die blauwe tekst: ALIENWARE INVADER de font + de kleur indien het kan Dat is Eurostile Extended. Download: PM mij. @Muay Thai: In die sig van RealMasterRik is Liberty City getypt in Bank Gothic. Download: Zit in San Andreas Lettertypenpakket: Klik Die andere weet ik niet, daar is ie te klein voor. Mvg, Flitskikker Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) Hallo,Ik ben eigenlijk opzoek naar dit font:(ik had het eerst wel maar nu is het weg en ik weet de naam niet meer) Dus weten jullie het? Dit is de pic.: <late reactie> Ik dacht dat het Chalet Paris 1970 was, of Chalet London 1970. Voor eventuele download: PM me. Bewerkt: 4 mei 2007 door Flitskikker Reageren
gta-pilot Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 ik heb microsoft picture it en ik heb de gta front gedownload hier alleen ik krijg ik het er in zodat ik het ook kan gebruiken? Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Weet iemand dit Lettertype? Agent Kellerman Reageren
Eros Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 ik heb microsoft picture it en ik heb de gta front gedownload hier alleen ik krijg ik het er in zodat ik het ook kan gebruiken? Je kopiërd de file van het font, en je plakt dat in C:\WINDOWS\Fonts. Dan moet het zich normaal gezien vanzelf instaleren en kan je het gebruiken. Reageren
Tunix Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Weet iemand dit Lettertype? Agent Kellerman Één van deze fonts is het volgens mij. Ik vind Monkton Medium er wel op lijken... Ik heb ze alleen niet gratis kunnen vinden, sorry. Reageren
zemer Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ik zoek een font dat vuur achter laat, please ! zemer Reageren
Woetsha Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ik zoek een font dat vuur achter laat, please Hee Zemer, welkom op het forum. Hier kan je hem downloaden. Woetsha. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Ik zoek een font dat vuur achter laat, please Hee Zemer, welkom op het forum. Hier kan je hem downloaden. Woetsha. Je link loopt dood, je hebt 1x http:// teveel getypt *De Goede Link* Bewerkt: 8 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren
Woetsha Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ik zoek een font dat vuur achter laat, please Hee Zemer, welkom op het forum. Hier kan je hem downloaden. Woetsha. Je link loopt dood oww, sorry ik heb 2 keer HTTP ingetypt dus het moet dit zijn. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) Weet iemand dit Lettertype? Agent Kellerman Één van deze fonts is het volgens mij. Ik vind Monkton Medium er wel op lijken... Ik heb ze alleen niet gratis kunnen vinden, sorry. Ik heb ooit voor een vriendje een God Of War font gemaakt. Hij heet "MF Warrior". Download (EXE, 340KB): Klik Veel plezier ermee! Mvg, Flitskikker Bewerkt: 9 mei 2007 door Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.