gta-pilot Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 ik zoek nog een lettertype (ik wil wil het lettertype waar kipware is geseven is) Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Ik zoek ook een lettertype, namelijk dat van Tiësto. Voor de duidelijkheid is hier een plaatje. alvast bedankt Reageren
Damage Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 heb zelf ook een request, Heeft iemand een Devil May Cry font, want die is nergens op I-net te vinde nS Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 heb zelf ook een request, Heeft iemand een Devil May Cry font, want die is nergens op I-net te vinde nS Je bedoelt Morpheus. Je kunt hem >hier< downloaden. Reageren
.Djanick Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 weet iemand misschien welk font ze bij het woord metal hebben gebruikt in het plaatje hieronder? Reageren
Muay Thai Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Beste mensen ik zoek het font van de programma wat op MTV komt 'Pimp My Ride' Weet iemand welke font dat is? Dus er staat Pimp My Ride erop dan met een andere font, en die font zoek ik. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Weet iemand misschien het welk font het merk Lamborghini gebruikt? Het liefst er een Download link erbij.. Edit: Ha bedankt! Dat is hem inderdaad. Bewerkt: 18 mei 2007 door ASPHALT Reageren
Flitskikker Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Beste mensen ik zoek het font van de programma wat op MTV komt 'Pimp My Ride'Weet iemand welke font dat is? Dus er staat Pimp My Ride erop dan met een andere font, en die font zoek ik. Volgens mij is dat Candice. @ASPHALT: Dat is La Macchina. Succes ermee! Mvg, Flitskikker Reageren
mewtwofan Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Muay Thai, jij hebt een lettertype in jouw siggie die ik graag wilt(die op jouw soort van superman siggie staat) zou jij mij de naam kunnen geven van dat lettertype of een download linkje? alvast bedankt, mewtwofan Reageren
Tunix Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Muay Thai,jij hebt een lettertype in jouw siggie die ik graag wilt(die op jouw soort van superman siggie staat) zou jij mij de naam kunnen geven van dat lettertype of een download linkje? alvast bedankt, mewtwofan Is het ook goed als ik hem geef? Ik wist hem namelijk uit mijn hoofd. Weet ik nog van een of andere tut. 04b-08. Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Beste mensen ik zoek het font van de programma wat op MTV komt 'Pimp My Ride'Weet iemand welke font dat is? Dus er staat Pimp My Ride erop dan met een andere font, en die font zoek ik. Volgens mij is dat Candice. @ASPHALT: Dat is La Macchina. Succes ermee! Mvg, Flitskikker Pimp my Ride was volgens mij Dolphin of Dolphins.. maar die van jou lijkt er ook sprekend op.. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 11 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Dolphin is gewoon dezelfde, alleen een andere naam. Mvg, Flitskikker Reageren
mewtwofan Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Muay Thai,jij hebt een lettertype in jouw siggie die ik graag wilt(die op jouw soort van superman siggie staat) zou jij mij de naam kunnen geven van dat lettertype of een download linkje? alvast bedankt, mewtwofan Is het ook goed als ik hem geef? Ik wist hem namelijk uit mijn hoofd. Weet ik nog van een of andere tut. 04b-08. is ook goed danke! Reageren
Blink Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Heyz, Ik zou graag willen weten welk lettertype onderstaande signature is: Bedankt, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.