Eros Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Om zo snel mogelijk een antwoord te krijgen, kun je best even een PB sturen, naar Gizmo. Reageren
Blink Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Bedankt, heb ik gedaan Helaas wist Gizmo ook niet meer welk lettertype het was, jammer. Ik heb weer een nieuwe, het logo van Test Drive Unlmited is gemaakt met van die zilverkleurige letters. Iemand enig idee welke font dit is? Dit is het plaatje: Bedankt, Reageren
Blink Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Iemand die weet welk lettertype er hier door Ruurd is gebruikt? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Iemand die weet welk lettertype er hier door Ruurd is gebruikt? Dat is ITC Kabel Demi: Voor download: PM mij Mvg, Flitskikker Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 weet iemand hoe het font van NFS UnderGround 1 heet , ik weet niet of het een betaalde is dus als dat zo is dan bied ik mijn nederige excuus aan Reageren
Flitskikker Geplaatst: 28 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 weet iemand hoe het font van NFS UnderGround 1 heet , ik weet niet of het een betaalde is dus als dat zo is dan bied ik mijn nederige excuus aan Heb je een plaatje ervan? Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 ik post wel even: hij bedoeld dat van underground: Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 ik post wel even: hij bedoeld dat van underground: Die van "Underground" zoek ik nog even verder. Die van "Need for Speed" heet Serpentine Bold. Download: PM mij. Mvg, Flitskikker Reageren
Trecka Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Iemand enig idee welk font dit is? Reageren
S()nny Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 weten jullie toevallig welk font het is die Gta-sheep gebruikt..? het woordje --> -Sheep- en zou dan iemand gelijk een download link willen geven? alvast bedankt, gr S()nny Reageren
Flitskikker Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 weten jullie toevallig welk font het is die Gta-sheep gebruikt..?het woordje --> -Sheep- en zou dan iemand gelijk een download link willen geven? alvast bedankt, gr S()nny Ik denk dat GTA-Sheep zelf dat het beste weet. @Trecka: Ik ga voor je op zoek! Mvg, Flitskikker Reageren
Trecka Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 weten jullie toevallig welk font het is die Gta-sheep gebruikt..?het woordje --> -Sheep- en zou dan iemand gelijk een download link willen geven? alvast bedankt, gr S()nny Ik denk dat GTA-Sheep zelf dat het beste weet. @Trecka: Ik ga voor je op zoek! Mvg, Flitskikker Dankje Flitskikker Reageren
willy123 Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Wie deze font kan vinden is mijn held! Reageren
bramboy Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) ik ga zoeken ik kan hem niet vinden! tip zoek op game covers Bewerkt: 9 augustus 2007 door bramboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.