Flitskikker Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 De font van de straatnaambordjes heet eigenlijk "ANWB Ee", mocht je het precies willen weten. De commerciële font Interstate is hierop gebaseerd. Hit the Road en Blue Highway zijn gratis alternatieven, waarbij ik Hit the Road aanraad, omdat die het meeste er op lijkt. Mvg, Flitskikker Reageren
Royboow Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Hoe heet dit font http://www.redstonepress.co.uk/images/curr...t/kill/kill.jpg Reageren
Gijsso Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Ik denk niet dat dat een echt font is. Als je kijkt naar de 2 L's in de tekst (de enigste letters die dubbel worden gebruikt), zijn best wel verschillend. Bij fonts zijn die altijd gelijk. Dit is wat ik denk een eigen en eenmalig ontwerp. Reageren
.Senne Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 De letters M4 SHERMAN ARMY Font, te downloaden op dafont.com. http://www.dafont.com/army.font Reageren
Royboow Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Ik denk niet dat dat een echt font is. Als je kijkt naar de 2 L's in de tekst (de enigste letters die dubbel worden gebruikt), zijn best wel verschillend. Bij fonts zijn die altijd gelijk. Dit is wat ik denk een eigen en eenmalig ontwerp. oke Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Vriend van me zoekt het lettertype van de tekst 'Wereldavonturen' Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 weet iemand welk font dit is? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Weet iemand welk Font het is? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Weet iemand welk Font het is? Te makkelijk... http://www.dafont.com/farcry.font Let op: Typ wel in hoofdletters! Reageren
GwnHugo Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 ik ben op zoek naar dit font Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 ik ben op zoek naar dit font Het antwoord op je vraag staat hier. Maar misschien ben je ook tevreden met dit font? Je kunt natuurlijk een poging wagen om (met behulp van het bovenstaande font) de tekst na te maken. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 ik ben op zoek naar dit font Het antwoord op je vraag staat hier. Maar misschien ben je ook tevreden met dit font? Je kunt natuurlijk een poging wagen om (met behulp van het bovenstaande font) de tekst na te maken. bedankt! Het hoeft ook niet precies dat font te zijn dus met deze ben ik ook al tevreden. Reageren
Nissan Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Weet iemand het font dat word gebruikt voor de missienamen in GTA IV? Graag ook die van GTA SA, als je die weet . Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Weet iemand het font dat word gebruikt voor de missienamen in GTA IV? Graag ook die van GTA SA, als je die weet . Voor de namen van GTA IV weet ik de font niet, maar van GTA San Ansdreas zijn dat er twee, namelijk Beckett en Diploma, beide hier te downloaden. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Weet iemand het font dat word gebruikt voor de missienamen in GTA IV? Graag ook die van GTA SA, als je die weet . Poef! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.