Jump to content

Font (lettertype) Aanvraag

Recommended Posts

Geplaatst:

De font van de straatnaambordjes heet eigenlijk "ANWB Ee", mocht je het precies willen weten. De commerciële font Interstate is hierop gebaseerd. Hit the Road en Blue Highway zijn gratis alternatieven, waarbij ik Hit the Road aanraad, omdat die het meeste er op lijkt. ;)

Mvg,

Flitskikker

• Reacties 678
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Flitskikker

122

• -Matthijs-

24

• Cabyon

18

• Tunix

14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik denk niet dat dat een echt font is. Als je kijkt naar de 2 L's in de tekst (de enigste letters die dubbel worden gebruikt), zijn best wel verschillend. Bij fonts zijn die altijd gelijk. Dit is wat ik denk een eigen en eenmalig ontwerp.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ik denk niet dat dat een echt font is. Als je kijkt naar de 2 L's in de tekst (de enigste letters die dubbel worden gebruikt), zijn best wel verschillend. Bij fonts zijn die altijd gelijk. Dit is wat ik denk een eigen en eenmalig ontwerp.

oke :cry:

• 1 maand later...
Geplaatst:
ik ben op zoek naar dit font

Het antwoord op je vraag staat hier. Maar misschien ben je ook tevreden met dit font? Je kunt natuurlijk een poging wagen om (met behulp van het bovenstaande font) de tekst na te maken.

post-7574-1249995971_thumb.png

Geplaatst:
ik ben op zoek naar dit font

Het antwoord op je vraag staat hier. Maar misschien ben je ook tevreden met dit font? Je kunt natuurlijk een poging wagen om (met behulp van het bovenstaande font) de tekst na te maken.

bedankt! Het hoeft ook niet precies dat font te zijn dus met deze ben ik ook al tevreden.

Geplaatst:
Weet iemand het font dat word gebruikt voor de missienamen in GTA IV? Graag ook die van GTA SA, als je die weet :) .

Voor de namen van GTA IV weet ik de font niet, maar van GTA San Ansdreas zijn dat er twee, namelijk Beckett en Diploma, beide hier te downloaden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...