Flitskikker Geplaatst: 12 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Waar heb je die tekst vandaan? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 (bewerkt) Waar heb je die tekst vandaan?de header van mijn skin van SMF - http://forum.gaming-freak.nl/ Bewerkt: 16 oktober 2009 door Zamg0d1 Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 (bewerkt) Weet iemand (dus Flitskikker ) dit lettertype of iets dat er ongelooflijk veel op lijkt (ga alleen maar de G gebruiken). Bewerkt: 18 oktober 2009 door Gijsso Reageren
Cabyon Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Ik doe het maar even hier: over het installeren, ik heb al gekeken in Adobe Guide hier, en dat filmpje, maar steeds als ik een lettertype heb gedownload, hoe krijg ik hem dan naar mijn eigen photoshop bestand? Want ik kan hem steeds niet vinden. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 hoe krijg ik hem dan naar mijn eigen photoshop bestand? Zoals de Adobe Guide voorschrijft. Een gedownload lettertype bevat meestal een .TTF (TrueType font) of een .OTF (OpenType font). Het maakt eigenlijk weinig uit welke je aantreft; beide plaats je namelijk in de volgende map: C/WINDOWS/Fonts. Als je dat netjes gedaan hebt, zou het font gewoon beschikbaar moeten zijn in Photoshop. Zo niet, dan doe je kennelijk ergens iets fout... Reageren
Flitskikker Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Weet iemand (dus Flitskikker ) dit lettertype of iets dat er ongelooflijk veel op lijkt (ga alleen maar de G gebruiken).[...] Dat lijkt mij gewoon een paar letters die speciaal voor het spel zijn gemaakt. Reageren
BigM Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Zoals Flitskikker al zei is dit inderdaad geen font maar meer een logo gemaakt voor dit spel. Maar ik kan wel zien dat het niet een erg moeilijke is. Misschien moet jij een topic openen in het Graphics aanvraag sector. Met als hoofd doel dat iemand zo'n logo voor jou zal maken. Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Weet iemand (dus Flitskikker ) dit lettertype of iets dat er ongelooflijk veel op lijkt (ga alleen maar de G gebruiken).[...] Dat lijkt mij gewoon een paar letters die speciaal voor het spel zijn gemaakt. Aww Zoals Flitskikker al zei is dit inderdaad geen font maar meer een logo gemaakt voor dit spel.Maar ik kan wel zien dat het niet een erg moeilijke is. Misschien moet jij een topic openen in het Graphics aanvraag sector. Met als hoofd doel dat iemand zo'n logo voor jou zal maken. Maar ik wil er zelf juist wat mee doen Maar weet iemand dan eentje die er veel op lijkt ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Maar weet iemand dan eentje die er veel op lijkt ? Savings Bond komt er aardig bij in de buurt wat mij betreft. Kun je er wat mee? Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Perfect nu ik weet dat je niet iets beters hebt . Dankje Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 hoe krijg ik hem dan naar mijn eigen photoshop bestand? Zoals de Adobe Guide voorschrijft. Een gedownload lettertype bevat meestal een .TTF (TrueType font) of een .OTF (OpenType font). Het maakt eigenlijk weinig uit welke je aantreft; beide plaats je namelijk in de volgende map: C/WINDOWS/Fonts. Als je dat netjes gedaan hebt, zou het font gewoon beschikbaar moeten zijn in Photoshop. Zo niet, dan doe je kennelijk ergens iets fout... Bij mij werkt dit niet. Ik doe altijd met de rechtermuisknop erop klikken, en dan op Installeren... Werkt wel. Misschien dat dat alleen bij Vista zo zit. Reageren
Cabyon Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Ik heb al een paar lettertype's gedownload, maar soms zegt ie dat hij hem niet kan laden, raar. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 http://support.apple.com/kb/HT2435 Welk font heeft de navigatie balk? Reageren
.Senne Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 (bewerkt) Myriad Pro Semibold, tevens het standaard lettertype van iPod en iPhone, als ik me niet vergis. Ik heb het even opgezocht, en het is betalend, tenzij je het bij acrobat reader 7.0 hebt gekregen, en ik ben even gaan kijken in de installatiefolder. Daar heb ik 4 verschillende myriads gevonden, die nu in de bijlage zitten. Bewerkt: 24 oktober 2009 door .Senne Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Myriad Pro Semibold, tevens het standaard lettertype van iPod en iPhone, als ik me niet vergis. Ik heb het even opgezocht, en het is betalend, tenzij je het bij acrobat reader 7.0 hebt gekregen, en ik ben even gaan kijken in de installatiefolder. Daar heb ik 4 verschillende myriads gevonden, die nu in de bijlage zitten. Toch bedankt maar had ze al van Flitskikker via MSN ontvangen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.