Jump to content

Font (lettertype) Aanvraag

Recommended Posts

Geplaatst:

Is er een font voor het logo van The Ballad of Gay Tony??? Zo ja: welke???

Ja, FF DIN. Staat overigens ook een paar pagina's terug.

Ik heb op verscheidene sites geweest en dat font kost overal handenvol geld!!!bloos.gif Is er niet ergens een gratis versie???

• Reacties 678
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Flitskikker

122

• -Matthijs-

24

• Cabyon

18

• Tunix

14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb op verscheidene sites geweest en dat font kost overal handenvol geld!!!bloos.gif Is er niet ergens een gratis versie???

Dat lijkt me sterk... Het zou nogal krom zijn als op de ene site betaalt moet worden en op de andere niet. Je kunt beter op zoek gaan naar een (gratis) font dat er dicht bij in de buurt komt. Ik zal ook nog eens rondkijken voor je.

Geplaatst:

Dat lijkt me sterk... Het zou nogal krom zijn als op de ene site betaald moet worden en op de andere niet. Je kunt beter op zoek gaan naar een (gratis) font dat er dicht bij in de buurt komt. Ik zal ook nog eens rondkijken voor je.

Fijn dat je me daarmee wilt helpen.puh2.gif

Geplaatst:

Fijn dat je me daarmee wilt helpen.puh2.gif

Een prima alternatief lijkt me Hit the Road (in hoofdletters dan :puh:). Het verschilt natuurlijk wel van FF BIN, maar komt er toch aardig bij in de buurt. En eventueel kun je er zelf ook nog wat aan sleutelen. Impressie:

post-7574-1265898826,81.png

Geplaatst:

Heeft iemand voor mij het font van Red Dead Redemption?

Ja inderdaad : http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/agegate/ref=/

Als je goed kijkt naar de vergrote versie op hun site, dan zie je dat eigenlijk geen een letter helemaal hetzelfde is. Het kan natuurlijk zijn dat een bestaand font dusdanig aangepast is, maar ik ben (vooralsnog) geen font tegengekomen dat echt dicht in de buurt komt bij het logo. Het lijkt me daarom eerder dat dit een custom font is, speciaal voor het spel gemaakt. Mocht ik nog wel iets vinden, dan zien jullie het vanzelf....

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een lettertype dat bij de kunststroming "Pop-art" past. De meeste die ik nu al vond zijn betalend, maar ik wil gratis fonts.

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...