kees1991 Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2006 deze tut heb ik voor jullie gemaakt hij is niet moeilijk maar je moet wel goet lesen verder heb je er niet erg veel aan maar het is wel leuk om voor klijne dingetjes om wat aan te vullen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2006 Ok, aardige tut, maar waarvoor kan je dit allemaal gebruiken? En het is niet stok, maar stock. Toch wel een verschil.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) 1: wat heb je er aan 2: haal eerst je schrijffouten er uit. ff een lijstje maken costum shap - costum shape agtergrond - achtergrond betje - beetje vormaat - formaat thool - tool stok - stroke (denk ik) dat was het wel ongeveer. ik vind dat je wel eens een foutje mag maken in een tut. en ik weet niet of je dyslectie (zo goed?) hebt, maar probeer ze te verbeteren. 3. ik had op de vroege ochtend niets te doen dus: je moet hem bekijken in calired Bewerkt: 17 juni 2006 door Backsmash Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) Ok.. zijn jullie het nou weer vergeten ? Kees heeft dyslexie, dan vind ik het heel mooi van hem om een tut te maken. Ik zit nu op een Laptop dus ik post me result ooit wel eens . Edit,, Tommoegun, hij bedoelt niet Stock maar Stroke of border. Bewerkt: 17 juni 2006 door Giorgo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 Mooie tutorial, goed uitgelegd en veel plaatje als voorbeeld. Probeer alleen volgende keer een iets kleiner lettertype te gebruiken, want deze is erg groot en dan moet je veel scrollen. [Calired] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 jha oké een kleiner lettertype dat zal ik volgende keer doen jha ik heb dislexy en je ziet wel alle fouten zijn bij de engelse woorden dus kan ik ook niet met de speling controle van word oplossen daarom vind ik het best wel goed van mij zelf dat ik maar 6 fouten heb wat heb je er aan : tjha weinig maar het kan wel leuk zijn als je iets maakt en het is nog een beetje kaal ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) Leuke tut, ookal houd ik niet van kaas . Ik heb ook even snel wat gemaakt. Ondanks je dyslexie (moeilijk woord) vind ik hem goed te volgen. Alleen als ik met de Custom Shape Tool een vakje heb gemaakt, dan kan ik er niet gelijk met de brush tool overheen. Dan moet ik eerst de layer Rasterizen. Bewerkt: 17 juni 2006 door Ferre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 henk dit gaat niet naar jou ok, ik zeg toch ik weet niet of hij dyslectie heeftt. moet ik dat soms ruiken ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.