FIRE1BULL Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Dus ik zoek een site voor gebouwentextures het moeten er zeel veer verschillende zijn want het is een eiland dat ik aan het maken ben. Hier wat pics (er moeten nog veel gebouwen gezet worden) Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Ik heb al zo veel dingen geprobeerd in google maar vind geen enkele goede. Post anders een link van waar jullie je textures halen? Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 SA-modding.com en 3dmodding.com Deze liggen echter allebei offline, reden hiervan weet ik niet. Mvg, Wazuup Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Ik heb even voor je gekeken, mischien staat tussen deze link's wat leuk's. - Wall Textures - House Textures - Gratis Texture's Het is even zoeken, in de derde link zit voglens mij een enorme verzameling. Ik heb ook nog wel wat texture's op mijn computer staan ze zijn afkomstig van de site sa-modding.com. Ik zal ze zo snel mogelijk uploaden en hier plaatsen. --- Het heeft wat tijd gekost vanwege de circa 45mb grote download. Maar hier is hij dan. Ik zal je even een korte uitleg geven over rapidshare. Als je op de site van Rapidshare bent aangekomen moet je naar onder-scrollen en op Free drukken. Dan moet je een aantal seconde wachten, totdat je een afbeelding krijgt met een paar letters erop. Deze moet je overtypen in een daarvoor bestemd vak. Als je dat allemaal gedaan hebt moet als het goed gaat de download gereed zijn. - © Dit pakket is eigendom van sa-modding.com, gebruik dit alleen voor eigen-gebruik en niet voor andere doeleinden - Bewerkt: 16 juni 2006 door SummerBase Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Thx iedereen maar tot men eigen verbaazing vind ik amper goede textures Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Dit komt omdat het gratis textures zijn. Als er voor gaat betalen zijn er veel betere textures voor je te vinden. Maar volgens mij zit in dat pakket wat ik je stuurde in een link toch echt wel een aantal mooie muren. Als je op die link Gratis Textures klikt, krijg je een grote lijst met site's waar je textures kan vinden. Naar mijn mening moet daar toch echt wel iets mooi's tussen zitten. Kun je dan mischien beschrijven wat je precies wilt? - Daarmee bedoel ik dus, wat voor soort muur/hout... Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Muur geen hout. Liefst muren voor flats met al ramen in. Of gewone muren niet voor flats met ramen is ook goed. Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Hoe groot wil je dat je texture word? Want het lijkt me niet echt mooi dat je op de meter een raam hebt. En dat op het hele gebouw. Dus je moet die ramen op de plaats plakken waar je die wilt hebben. Hoe je dat wilt gaan doen weet ik niet, dat zullen de moddelaar hier wel weten . Een voorbeeld van een texture: Deze gebruik je en dan word hij over het hele huis versprijd. Tenminste op de plekken waar je hem hebt toegewezen. Verder moet je dus op zoek naar dat soort textures (^), die hierboven vermeld staan. Nog vragen of onduidelijkheden stel ze gerust. Reageren
Schno009 Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Deze heeft vet veel: http://astronomy.swin.edu.au/~pbourke/texture/ Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Echt waar bedankt voor al die moeite maar als ik naar rapidshare ga zegt ie dat ie het bestand niet heeft gevonden Reageren
Schno009 Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 dat komt omdat de link van hem niet goed is Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Hier alsnog de goede link: Texture pakket van Sa-modding.com. Deze doet het naar mijn idéé wel, ik had per ongeluk één keer teveel de ] haak erachter gezet. Met het resultaat dat hij niet werkte. Trouwens schno009 leuke site, daar heb ik denk zelf ook nog wel wat aan. Zijn er nog vragen of werkt weer iets niet, stel ze dan gerust ? Edit aan onderliggende bericht: Ik heb het al aangepast, veel plezier ermee. http://rapidshare.de/files/23214749/Sa-mod...tanden.rar.html Bewerkt: 16 juni 2006 door SummerBase Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Ze werkt nog altijd niet ik denk dat hey komt omdat er drie puntjes tussen de titel staat http://rapidshare.de/files/23214749/Sa-mod...tanden.rar.html Zie je wat ik bedoel mod en tanden Bewerkt: 16 juni 2006 door FIRE1BULL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.