GTA-PIMP Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Hallo beste mensen Tijdens het opruimen van me pc zijn ineens mijn opgeslagen bestanden verwijderd (KUTMENSEN DIE ME COMP HEBBEN GEFIXT:@) maarja... Ik was al best wel ver, Bij Freefall namelijk. mijn vraag is. kan ik van iemand de savegame krijgen vanaf freefall, zodat ik hem alsnog verder kan spelen. ik zie het niet zitten om weer helemaal bij het begin te moeten beginnen.... graag ook de uitleg hoe ik dit in mijn spel krijg... Al vast mijn hartelijke dank! greetz Pim Ps; sorry alst een re-post is..maar ik ben hier net nieuw...(sinds gister:P) Reageren
SilverDust Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Maakt niet uit, Hier heb je een site, met alle savegames vanaf het begin tot het eind van de Storyline. Er zitten misschien andere kleren of minder/meer geld op anders wapens ofzo. Maar je kan als je wil je kleren natuurlijk gewoon weer kopen in de winkel. SD Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Hey welkom op het forum, Op deze site staan alle savegame's na bepaalde missie's, jij moet nummer 71 hebben. Als je bepaalde sprays of dergelijke hebt verzamelt zullen die er nu allemaal meer bij zitten. Je moet de savegame game in de map GTA San Andreas User Files plaatsen, deze map vindt je in Mijn Documenten. De savegame zal op de 6e plaats staan bij het Loaden, als je hem op de 1e plaats wilt hebben moet je GTASAsf6.b veranderen in GTASAsf1.b. Succes. Bewerkt: 15 juni 2006 door Typhoon Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Oke je hebt dus van 2 mensen al een savegame site gekregen. JE download nu de savegame, die pak je eventueel uit, hoeft dus niet perse. Je komt dan wel zo'n soort bestand tegen: GTASAsf1.b, of GTASAsf2.b etc. Die zet je dan in je GTA San Andreas User Files. Die vind je in de map Mijn Documenten. Dan gewoon de game opstarten en dan kun je gewoon weer verder! Reageren
Puma Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 sorry als ik het ook nog zeg, maar op www.gta-downloads.com heb je een heel assortiment (of hoe je dat ook schrijft) an ALLE savegames VOOR of NA ALLE missies, typ gewoon wat in bij zoeken en voila: savegame :y:y Reageren
Ar Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Hey welkom op het forum,Op deze site staan alle savegame's na bepaalde missie's, jij moet nummer 71 hebben. Als je bepaalde sprays of dergelijke hebt verzamelt zullen die er nu allemaal meer bij zitten. Je moet de savegame game in de map GTA San Andreas User Files plaatsen, deze map vindt je in Mijn Documenten. De savegame zal op de 6e plaats staan bij het Loaden, als je hem op de 1e plaats wilt hebben moet je GTASAsf6.b veranderen in GTASAsf1.b. Succes. Het is wel jammer dat het alleen voor mensen zijn die versie 1 hebben. :$ Reageren
Typhoon Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) @ViceCity, als je toch graag een savegame voor een bepaalde missie daar wilt downloaden en jij hebt V2, dan zal je je GTA SA even moeten downgraden, in dit topic staat dat helemaal uitgelgd Versie 1 en Versie 2 verschillen niet erg, maar voor Versie 1 zijn er veel meer savegame's, mods. Je hebt dus meer mogelijkheden. EDIT: Jammer Goliat Je moet sneller zijn Bewerkt: 22 juni 2006 door Typhoon Reageren
Goliat Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Nee hoor, je kan je San Andreas ook gewoon downgraden. Ik weet zo 1,2,3 niet hoe je moet downgraden maar R31 had er een tut over gemaakt. Edit: Typhoon je was me net voor Edit2: Typhoon, I keep that in mind. Bewerkt: 22 juni 2006 door Goliat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.