Johan O. Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Ik heb weer photoshop, na wat complicaties Dus ik begon eens aan mijn eerste gebrushte signature. En dit kwam eruit: hij is niet perfect, maar het is mijn eerste gebrushte sig, ik snapte er nix³ van, dus ik deed maar wat hopelijk vinden jullie het resultaat wat Ratez, plz Na de eerste komt natuurlijk de 2e!: Edit: Nu met Border, Thnx to Le MrG!! Ik heb het balkje wat aangepast: Rates Rates + Comments plz Johan O. BTW: hoe maak je ookalweer een border , ik heb Photoshop CS2 9.0 Bewerkt: 16 juni 2006 door Johan O. Reageren
DJChrisD Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Mooi, alleen beetje leeg niet? Ik weet wel hoe je n border maakt Ben nu even PSCS2 ant installeren. Laat ik je dalijk zien hoe je 't moet doen. Zorg alvast dat je alle lagen bij elkaar hebt gevoegd. Punt 9 Bewerkt: 16 juni 2006 door DJChrisD Reageren
Johan O. Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Thnx voor de rate, maar is een 9 niet een beetje hoog ? Reageren
Johan O. Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Na de eerste komt natuurlijk de 2e!: Rates + Comments plz Edit: Nu met Border, Thnx to Le MrG!! Bewerkt: 16 juni 2006 door Johan O. Reageren
Le MrG Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Border --> Maak nieuwe Layer (CTRl + SHIFT + N) Selecteer alles ( CTRL + A ) Rechtsklik --> Stroke Misscien had je bij die 2de dat balkje in Patchwork kunnen doen, ergens hier bij Tutordails staat uitgelegd hoe dat moet (Tut van .Levi.) Reageren
Johan O. Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Ik heb het balkje wat aangepast: Rates Bewerkt: 16 juni 2006 door Johan O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.