~> GizmO <~ Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Deze vind ik persoonlijk er leuk uitzien, ik vind het pixel achtige erg leuk in het algemeen. C&C plz? (wat anders ) Reageren
-Niels- Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT? Deze vind ik echt heel erg mooi. De kleuren, de buttons het font echt alles maar dan ook alles past bij elkaar. Je moet hier werk van gaan maken, kun je nog heel wat verdienen. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Ik was ook van plan hiermee wat te gaan doen, maar simpel is dat niet. Ik wil in ieder geval proberen deze template ergens online te krijgen en dan echt een soort test site man. Moet ook nog uitvinden hoe dit kan. Heel misschien ga ik deze verkopen, maar ik denk dat dit nog niet goed genoeg is. Als je naar andere templates kijkt die verkocht worden. Maar bij de volgende zal ik nog beter me best doen. Reageren
Silverwing Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Volgens mij ga je met deze layout nog geen geld gaan krijgen, misschien al wat, maar ik denk het nog niet. Ik vindt hem zelf heel erg mooi, maar misschien kan je bovenaan nog enkele buttons toevoegen. 8/10 Reageren
Dynamic Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Ik was ook van plan hiermee wat te gaan doen, maar simpel is dat niet.Ik wil in ieder geval proberen deze template ergens online te krijgen en dan echt een soort test site man. Moet ook nog uitvinden hoe dit kan. Heel misschien ga ik deze verkopen, maar ik denk dat dit nog niet goed genoeg is. Als je naar andere templates kijkt die verkocht worden. Maar bij de volgende zal ik nog beter me best doen. Als je wilt testen kan je freewebs gebruiken als het Html is en als dat het niet is heb je een ftp account nodig die het wel ondersteund Mooie template! Dynamic Bewerkt: 16 juni 2006 door Dynamic Reageren
Johan O. Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 waarom staat er spaans ofzo ? voor de rest mooi gemaakt! 8.1/10 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 waarom staat er spaans ofzo ? voor de rest mooi gemaakt! 8.1/10 Dat heet lorum ipsum en dat is voor de opvulling, zodat het er een beetje echt uit ziet. Reageren
DJChrisD Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Lijkt een beetje op Latijn Prachtige template. Als je wil kan ik hem online gooien voor je, als testertje. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Lijkt een beetje op Latijn Prachtige template. Als je wil kan ik hem online gooien voor je, als testertje. Dit hoeft niet meer. Ik wilde hem zelf online gooien bij freewebs, alleen dat ging voor geen meter. Dus heeft een vriend van me hem even geupload. Rammelslakje.net Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Goed geslaagd. Echt mijn stijl. Een 9,125/10! Hoe maak je eigenlijk Lorum Ipsum? Reageren
deagle Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Lorem Ipsum maak je niet dit doe je door naar http://www.lipsum.com/ te gaan. En dan rechts onder in te geven hoeveel karakters je wilt hebben . Je kopieert de hele boel en plakt hem in je template . Zo , veel plezier.! [edit] Om dan toch ontopic te komen: Het is een heel mooie template. Niet té pixelig , niet te slap . Echt nice. 8/10. [/edit] Bewerkt: 16 juni 2006 door Nicsan Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Goed geslaagd. Echt mijn stijl. Een 9,125/10!Hoe maak je eigenlijk Lorum Ipsum? Op de site van Lorum Ipsum kan je een tekst aan de hand van jou instellingen generen, dus de lengte/aantal woorden/paragrafen etc. etc. kan je kiezen en dan komt er een tekst uit die je dan kan kopiëren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.