victor88 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 ik ga ook zeker wat motoren en een quat er in zetten Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 mijn garage gaat vol staan met voetuigen die je weinig tegen komt en speciale wagens. ik wil de BMX teste ben benieuwd hoe het is en of de bmx ook kapot gaat en hoe. Reageren
marillion Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 HeyIk heb Een Paar Screenshots van voertuigen in Trailer 3 ge-upload hier zijn ze: *plaatjes* mwa ik vind ze niet echt netjes Het zijn screencaps, dat is nooit superkwaliteit .... o nou sorry dat ik dat niet wist Reageren
Pete-R Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 die auto met nos is zo mooi maar kun je dat gewoon kopen of is dat alleen voor die auto Nee volgens mijn heeft die gast dat gewoon gekocht en die voorbumper enzovoort ook! Mooie auto's trouwens! Reageren
Q Dude Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 zo ik weet wel hoe mijn garage eruit gaat zien, nee geen opgevoerde auto's alleen klassieke oldkskool lowriders die zijn gewoon de kern van dit alles :iloveyou: :ugly: Mijn garage komt helemaal vol te staan met alle politie voertuigen die in het spel te vinden zijn :wub: behalve de boot dan want dat gaat zo moeilijk :lol: Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 (bewerkt) Mijn garage komt helemaal vol te staan met alle politie voertuigen die in het spel te vinden zijn :wub: ik op sportwagens :kickass: ,sportmotor(s) :lovesign: en die geile lowrider :wub: [/QOUTE] behalve de boot dan want dat gaat zo moeilijk :lol: iedereen heeft zijn eigen smaak jij verlieft op politie wagens zou dom :nerd: zijn als je in je hoofd haalt omdat te gaan proberen Bewerkt: 23 oktober 2004 door tupac Reageren
webbes Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 (bewerkt) wie weet kan je die nu wel opslaan en helis en vliegtuigen ook ja je weet niet ik vond het k*t om iedere keer de hunter te gaan halen dus het zou wel makelijk zijn Bewerkt: 23 oktober 2004 door webbes Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 (bewerkt) wie weet kan je die nu wel opslaan en helis en vliegtuigen ook ja je weet nietik vond het k*t om iedere keer de hunter te gaan halen dus het zou wel makelijk zijn ja die hunter jatten was zeker irritant ik doe altyd als ik weg kan vliegen en er word op me geschoten de healt cheat dan kan je voor 100% VC onveilig maken en met de hunter missie als je die lang doet verdien je miljoenen in anderhalve dag zat ik op de 40.000.000+ op ps2 B) ik hoop het wel dat helicopters en vliegtuigen ook gesaved worden is zeer handig ben nog al lui VRAAGJE:komt er nog info en of screens vrij(legaal)??? Bewerkt: 23 oktober 2004 door tupac Reageren
Q Dude Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 info en screens zullen denk ik pas komen als de amerikaanse versie uit is want dan gaan veel games websites en bladen SA reviewen Reageren
pottevijn Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 ja denk ik ook, vanaf de 26 ste zullen de sites er vol van staat ! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 oke, dan denk ik dat het forum op dinsdag een tijdje onberuikbaar wordt als er zoveel mensen de site gaan checken, en alle info doe natuurlijk erop komt :lookaround: Reageren
liltuner Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Die drive-by op die motor is ook wel flex Reageren
The Outlaw Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Flex, nou dat woord zou ik niet gebruiken eerder het woord Ubercool! zo moet een drive by 2 mensen op de motor en lekker die machine geweren laten leeglopen, zo moet het Reageren
Trax Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Die drive-by op die motor is ook wel flex Hier heb ik toevallig een avatar over gemaakt Edit: Ben 'em blijkbaar kwijt, dan deze maar: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 hoort het zo, of loopt die weg schuin? is wel lachen, wauw man wat loopt die weg schuin kan ook aan mij liggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.