Gunit-Soldier Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 IK wil wel eens weten welke families vrienden sijn ?? van CJ zoals de leonies sijn dta vrienden van elkaar dt wou ik wel eens wetne alvast bedankt Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) De Grove Street Families, Varrios los Aztecas en de Triads. De Grove Street Families omdat CJ lid is van die gang. De Varrios Los Aztecas omdat CJ een goede vriend (en zwager) van Cesar is, en Cesar is lid van deze gang. (Niet verwarren met de Los Santos Vagos!) De Triads omdat CJ een soort 'bussinespartner' van Woozie is. Voor meer informatie over de gangs: Deze pagina van Wikigta. Bewerkt: 16 juni 2006 door Flying Dutchman Reageren
HerrieM Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 The Grove Street Families - De bende van CJ Seville Boulevard Families - onderdeel van de Grove street, maar aan het begin is dit een vijand Temple Drive Families - onderdeel van de Grove street, maar aan het begin is dit een vijand Varios Los Aztecas - Uit San Andreas, de bende waar Cesar bij zit Triads - Uit San fierro, Ran Fa Li is hun leider. Wu Zi Mu is een leider van de Mountain Clad Boys, wat een onderdeel is. Reageren
LBG Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 er zit een jongen bij mij op school die zegt dat hij bij los santos vagos zit... volgens mij weet hij geeneens dat dat in het echt niet bestaat Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 NOu dan is die JOngen wel heel dom als hij segt dat hij bij Las VAgis sit hahahahaa bedankt voor informatie Reageren
Fizzle E Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Flying Dutchman, volgens mij verwar je zelf er mee De Los Santos Vagos hebben een gele kleur. De Varrios Los Aztecas hebben een BLAUWE kleur. geen gele dus. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=24510&hl=Vrienden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.