ShortY- Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Ik ben vanochtend een hele tijd bezig geweest om een wallpaper vanaf een leeg(wit) vlak te maken, zelf vind ik het goed gelukt omdat dit mijn eerste wallpaper is die ik ooit heb gemaakt, en ook omdat ik nog weinig ervaring heb met Photoshop 9.0 CS2. Ze zijn gemaakt in 1024x768, en nu verkleind tot 640x480, voor een pakketje met de 2 wallpapers van 1024x768, download de bijlage. (De 640x480 zijn nogal kwaliteitsloos, dus voor mooie kwaliteit van de foto's, zie de bijlage..) Rode uitvoering: Blauwe uitvoering: Deze wallpapers a.u.b niet kopiëren of linken zonder mijn toestemming. Omdat de plaatjes te groot waren voor de bijlage: downloadlinks: Klik hier voor Rode versie (Zonder Letters) Klik hier voor de Blauwe versie (Zonder Letters) Bewerkt: 16 juni 2006 door ShortY- Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Mooi gedaan ShortY- Vooral die bovenste rode straalt iets zomers uit en is gewoon strak en stijlvol. Persoonlijk zou ik hem zo als achtergrond gaan gebruiken . Vind alleen de letters niet zo mooi gedaan, die passen niet zo bij de wallpaper omdat ze niet "strak" genoeg zijn. Maar voorderest: een dikke 8,7/10 Reageren
DJChrisD Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Mag k m hebben als wallpaper voor mn pc vindm prachtig!!!!! Reageren
ShortY- Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Natuurlijk mag je hem als wallpaper gebruiken Als je hem maar niet zomaar ditributeerd over forums enzo, dan is het goed. Reageren
Arjen Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Heeeel erg goed gelukt voor je eerste wallpaper!! In het begin kon ik echt niet zó goed designen als jij! Het is misschien wat klein voor een wallpaper (ik zit hier op 1280x1024), maar eigenlijk is dat niet zo erg. Echt, ik vind hem goed gelukt. Tip: Sla je afbeeldingen op als .PNG! Dan blijven alle pixels behouden die je ook ziet als je iets nieuws ontwerpt. Een .JPG-bestand bewerkt de pixels zo dat ze bij de de pixels er naast horen. .JPG is zeer slechte kwaliteit. Reageren
wastelander Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Hej goed gedaan ! voor al voor je 1e ziet er goed uit zeer strak rode vind ik persoonlijk mooier maar moet je ff je naam in klein op overlay onduidelijk in die wallpaper zetten kunnen ze ze ook niet op andere fora zetten Ga zo door Reageren
ShortY- Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Bedankt voor alle commentaren en alle tips, dat met dat .JPG is waar ja, dat wist ik zelf ook al, alleen als ik hem op kwaliteits-indeling 12 zet, is het volgens mij ook wel te doen, alleen ja, de plaatjes worden groot, en met dat 1280x1024, ik heb zelf deze resolutie ook, alleen was het plaatje gewoon per ongeluk maar 1024x768, tja daar dacht ik even niet aan EDIT: Paar spellingsfoutjes verbeterd voor de duidelijkheid.. Bewerkt: 16 juni 2006 door ShortY- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.