Gunit-Soldier Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 heee y hebben jullie allemaal wel eens naar hoofd naar hilary king gekeken ??? (kijk bij personages ) van gta games ... Smoke ''s hoofd van SA is daar seker uit gehaald !!! ale sje goed kijkt en vergelijkt sie je dat se bijna hetzelfde is alllen is SMOKe bruin :puh: Reageren
Lantyz Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Ter illustratie: Het zou in principe kunnen. Als je kijkt naar Ray Machowski en Toni Cipriani van GTA III, dan zie je dat die personages ook een vrijwel identieke skin hebben. Reageren
Suburban Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 ik vind smoke niet echt op hilary lijken hoor. op 1 ding na: DE BREEDTE Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Ter illustratie: Het zou in principe kunnen. Als je kijkt naar Ray Machowski en Toni Cipriani van GTA III, dan zie je dat die personages ook een vrijwel identieke skin hebben. Ik zie dat tweede plaatje niet hoor Reageren
ASPHALT Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Ter illustratie: Het zou in principe kunnen. Als je kijkt naar Ray Machowski en Toni Cipriani van GTA III, dan zie je dat die personages ook een vrijwel identieke skin hebben. Ik zie dat tweede plaatje niet hoor (neej ik zie hem ook niet maar in de quote zie je dat er een link staat naar een plaatje) Big Smoke op Hilary King lijiken? lijkt me sterk EDIT: ik heb gekeken en het kan zeker want EDIT 2: nu ik de link heb ingevuld kan ik het plaatje wel zien Bewerkt: 16 juni 2006 door ASPHALT Reageren
Caltson Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 kan de pagina niet vinden bij mij... maar hilary king is toch blank? dus als ze dezelfde skin moeten gebruikt hebben;zou eerst de skin nog zwart moeten gemaakt worden,een hoed erop etc...Ik denk dat dit een nieuwe skin is hoor. Greetz Reageren
ASPHALT Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 kan de pagina niet vinden bij mij...maar hilary king is toch blank? dus als ze dezelfde skin moeten gebruikt hebben;zou eerst de skin nog zwart moeten gemaakt worden,een hoed erop etc...Ik denk dat dit een nieuwe skin is hoor. Greetz Hier is nog FF de link van Lantyz en dat van dat bruin zij hij zelf al in de eerste post Reageren
Caltson Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 kan de pagina niet vinden bij mij... maar hilary king is toch blank? dus als ze dezelfde skin moeten gebruikt hebben;zou eerst de skin nog zwart moeten gemaakt worden,een hoed erop etc...Ik denk dat dit een nieuwe skin is hoor. Greetz Hier is nog FF de link van Lantyz en dat van dat bruin zij hij zelf al in de eerste post "u bent niet gemachtigd om te pagina te bekijken" (niet op jou bedoeld maar op de link ) verder had ik het over dat ze hem dan nog bruin moesten maken en dat ze tegen die tijd al een andere skin hadden gemaakt...dit word niet gezegd in de 1ste post (wel dat ie bruin is maar dat is alles) Greetz en toch bedankt voor de link Reageren
GTA GUY Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Volgens mij hebben ze niet exact de zelfde skin gebruikt. dat denk ik namelijk omdat de skins van VC nog anders in elkaar zitten. En de skins van SA veel beter gemaakt zijn. Reageren
Puma Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 net zoals ze bij een aantal auto's van vice city en gta3 die naar san andreas hebben overgezet, hebben ze dat ook met een aantalskins gedaan. alleen net iets veranderd. lijkt de cheetah van san andreas op die van vice city? nee, maar ze hebben wel bijna dezelfde look. precies zo is het ook met smokie en larry (of hoe die kerel ook mag heten). ze hebben gewoonde DFF file gebruikt en daar een nieuwe skin overheen gezet, met hier en daar een veranderinkje. en heb je wel eens gezien hoe veel het gezicht van negers en van blanken verschilt? ooit een blanke neger gezien? nee? wil je niet zien ook. heb je wel eens cj blank gezien? ziet er niet normaal uit!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.