hompi Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 alsi k gta sa speel dan krijg ik naa een tjdje denk nog gene 10 minuten dan start het spel opnieuwe op wat kan ik er aan doen ? of wat moet ik doen of wat heb ik nodig Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Dit soort problemen komen vaker voor. Je bent gelukkig niet de enige. Als eerste kun je proberen het bestandje gta_set te verwijderen. Dit vind je hier: mijn documenten/san andreas user files. Als dat niet werkt, kun je proberen het spel opnieuw te installeren. Het spel is dan helemaal 'schoon' en alles zal ,als het goed is, moeten werken. Als je het spel opnieuw installeert, zullen je savegames blijven bestaan. Als dit niet werkt, kun je je DVD even grondig schoonmaken met een vochtig, schoon doekje. Controleer de DVD ook op beschadigingen. Als het spel dan nog niet werkt, dan kan het aan een virus of spyware liggen. Je zult je computer dan even helemaal moeten scannen met een goede virusscanner. Dit kan veel helpen. Als je nog geen goede virusscanner hebt, kun je hier *klik hier* HitmanPro downloaden; een heel goed antivirusprogramma. Mocht San Andreas dan nog niet werken, dan kan het probleem bij je computer liggen. Maar probeer eerst de bovengenoemde oplossingen maar eens uit Succes! Bewerkt: 16 juni 2006 door Flying Dutchman Reageren
hompi Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 oke ik dacht zelf ook al aan de virus scan en zo dat ben ik nu ook al aan het doen en ik zal dat bestandje wel is ff verwijderen maak wel ene back up Reageren
gammie_ Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Voor t geval dit niet lukt bij jou. Moet je even je Drivers van je geluidskaart video kaart update ik had namelijk dat ook dat hij opnieuw opstarte de computer winkel had voor mij de juiste drivers geupdate en sins dien valt hij niet meer uit Grz Reageren
gammie_ Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Ik heb hier een site www.driveragent.com je kan hier je pc laten scannen en dan laat ie zien welke je moet update. Je kan ook onder google.nl zoeken Succes Gr Reageren
hompi Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 oke ik hem mun pc laten scanne door die site dan krijg ik dit en wat moet ik nu updaten zodat ik het spel kan spelen ?? als ik iets moet downloaden zeg het even en mischien ook even welke site ?? Reageren
deagle Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ik denk dat je dan op de diskettjes moet drukken. Reageren
hompi Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 jha dan kan ik zooi downe maar dan moet ik eerst lid worden ofzo voor ongeveer 30 euro per maand :O mooi ni en als ik op dat diskete tje druk word ik nog niet veel wijzer Reageren
Goliat Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Die ''diskette's'' geven een link voor de driver, omdat Driveragent zelf die link heeft opgezocht kost het geld, als je niet wil betalen dan is dat heel simpel. Google nu de naam van je driver: SAPPHIRE RADEON X300SE Je vindt daar vanzelf wel een bruikbare link om je driver te up-daten. Succes. Reageren
hompi Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) die eerste 2 kruisjes van het 1e plaatje zijn nou van die groene geworden nu trouwens niet meer omdat ik er wat af gegoot want internet deed dankzij die zooi het ni meer :S zo ik heb het goede geinstaleer ze zijn weer goren gewordne en intern is nog oke moet ikverder nog kruisje weg halen om gta het goed laten tre werken Bewerkt: 18 juni 2006 door hompi Reageren
Goliat Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Je zou in eerste instantie kunnen kijken of GTA het doet met je nieuwe driver, zo niet dan is de volgende stap om je geluidskaart driver up te daten. Naam geluidskaart: Nvidea® Nforce Audio Codec Interface Bewerkt: 18 juni 2006 door Goliat Reageren
hompi Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 oke ik download deze Realtek High Definition Audio Driver jem oet ook op het tekntjje klikke wat voor die naam staat Reageren
hompi Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 volgens mij doet het spel hety nu gewoon ik heb net gewoon een half uur kunnen spelen en ook nog zelf af kunne sluiten ook als je snap wat ik bedoel als je het niet snapt normaal ging ik sple en lging de pc opnieuwe opstarte ;P Reageren
gammie_ Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) btw je mag niet Dubbelposten (2 of meer posts direct achter elkaar plaatsen in hetzelfde topic). (staat in de regels) Bewerkt: 20 juni 2006 door gammie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.