Jump to content

Kan niet downloaden (gtagames.nl)


Arjan gta

Recommended Posts

Volgens mij werkt, gtagames en gtaforum niet meer samen. Althans de database hé, daarmee bedoel ik dat ze niet meer synchroniseren. Maar nog wel bij elkaar horen.

Voor de volgende keer kan je beter op 'Wachtwoord vergeten klikken' onder het inlog veld op gtagames.

Dit hoort in Feedback als ik me niet vergis, kan een moderator dit verplaatsen.

- Ik zal het bestand even downloaden en uploaden via rapidshare.de, vanwege de circa: 62mb groote kan het even duren. Ik moet he downloaden en uploaden, dus het kan even duren. Maar verder komt het in orde.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo Arjan,

welkom op het forum!

Dit is een heel erg bekend probleem. Veel mensen hebben hier last van. In het feedback forum staan hier al veel topics over.

Kijk hier eens even.

Als nieuw lid kon je het nog niet weten, maar de volgende keer als je een topic wil openen, kun je beter eerst de zoekfunctie gebruiken. ;)

Voor meer informatie over de zoekfunctie enz.: De helpdesk (klik hier).

Edit: SummerBase was me voor.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

De zoekfunctie zal ik de volgende keer gebruiken. Ik heb al iemand gevonden die hem voor mij wil downloaden. De registratie op gtagames.nl linkt nog wel naar gtaforum In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben diegene toch wel? - Anders ben ik nu voor niks aan het downloaden/uploaden...

---

Heb je ooit eens je wachtwoord verandert op één van de twee sites. Want volgens mij zit daar de fout...

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben diegene toch wel? - Anders ben ik nu voor niks aan het downloaden/uploaden...

---

Heb je ooit eens je wachtwoord verandert op één van de twee sites. Want volgens mij zit daar de fout...

Ik ontvang het bestand graag :) Ik heb ook iemand anders maar dat gaat niet echt lukken. dus graag

Link to comment
Delen op andere websites

Klik hier voor de download.

---

Ik zal even uitleggen hoe Rapidshare.de werkt. Je hoeft niet in te loggen of andere verwarrende dingen uit te voeren. Je gaat gewoon naar ondere van de eerder genoemde pagina. Dan druk je op Free waarnaa je een aantal seconde moet wachten. Is die tijd verstreken krijg je een afbeelding met daarop een aantal letters. Die moet je in het daarvoor bestemde vak overnemen. Als je dat gedaan hebt kan je het desgewenste bestand downloaden.

Voor vragen of hulp kun je altijd hier terecht. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem: gta wil ineens niet meer opstarten

Komt er een error te staan? of sluit hij gewoon zomaar af, waarschijnlijk ligt dat aan de mod die je wilde installeren... Probeer de files weer terug te zetten als dit kan, en anders even Vice City overnieuw installeren, ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb :bier: .

Link to comment
Delen op andere websites

IK installeer hem opniew. Aan de reacties te zijn bij de mod lijkt mij het beter hem ook niet opniew te gaan proberen. Weten jullie een site waar ik mods kan downloaden? Gtagames.nl is wel mooi maar ik kan me niet registreren. (Ik weet niet of op dit forum sites mogen worden gepost, ik ben op veel forums gergegistreerd en op het ene forum mag het wel en de andere niet)

Link to comment
Delen op andere websites

IK installeer hem opniew. Aan de reacties te zijn bij de mod lijkt mij het beter hem ook niet opniew te gaan proberen. Weten jullie een site waar ik mods kan downloaden? Gtagames.nl is wel mooi maar ik kan me niet registreren. (Ik weet niet of op dit forum sites mogen worden gepost, ik ben op veel forums gergegistreerd en op het ene forum mag het wel en de andere niet)

Er zijn natuurlijk heel veel sites waar je mods kan downloaden. Hier een rijtje met de grootste modsites:

Ik denk dat je hier wel even zoet mee bent. Aangezien je veel mods wel op elke grote fansite kan vinden. Veel plezier, en maak back-ups!! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...