Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
ik kan hem perfect zien!

mooi begin, welke nissan word het? de Nissan 350Z?

Johan O. :cya:

Zeker klopt, jij hebt verstand van auto's

@ Grove st, met je grote mond show dan eens wat van je tekeningen, of durf je niks te posten.

pfffff.

nissan22xj.jpg

http://img430.imageshack.us/img430/2286/nissan22xj.jpg

Vordering

De rechtse intake staat schuin niet daar comments opgeven wordt nog veranderd.

Bewerkt: door -supremecars-
Geplaatst: (bewerkt)

Heel erg mooi getekent, Supremecars. Zelf zou ik het niet beter kunnen, eigenlijk kan ik het zelfs helemaal niet :D. Ga zo door en maak er een mooie Nissan van !

Nog veel succes met je auto.

Velaro :cya:

@Grove St. Waarom moet jij ook àlles afkraken ? By the way, je zei op 5 juni dat je zelf een ging tekenen, één die veel mooier was. Nou ? We zijn al 11 dagen verder.

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Ja dag Velaro ik kraak niet af ik geef men mening, rechtzaak beginnen anders? Nu ontopic, ik reageer dus niet meer :cya:

Geplaatst:

Probeer wat meer in perspectief te werken. De achterkant van de auto is recht op de tekening getekend, maar de zijkant is in perspectief getekend. Klopt niet, probeer de achterkant wat meer naar de rechterbovenhoek te tekenen. ;)

Geplaatst:

Ik zou het in elk geval niet kunnen, of toch niet zo goed als jouw

Ik hou dit topic wel regelmatig in het oog, want vind je tekeningen best mooi ;)

Geplaatst:

Een BMW die ze in het tv programma Cobra 11 gebruiken. Mooi gedaan, alleen 1 ding. De rechter achterlicht zit niet goed ten opzichte van de achterbaklicht. Als je niet snapt wat ik bedoel dan zal ik even inpaint laten zien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...