Jump to content

zijmissie Taxi


azbn

Recommended Posts

hoeveel mensen moet je vervoeren om die misie uit te spelen

kheb nu 23 pasagiers vervoert is wel (saaie) misie

bij hogs en cogs moet je 40 motors verkopen en dan heb je die uitgespeelt en krijg je er geld voor telkens je in het blauwe dollar teken komt;)

Link to comment
Delen op andere websites

hoeveel mensen moet je vervoeren om die misie uit te spelen

kheb nu 23 pasagiers vervoert is wel (saaie) misie

bij hogs en cogs moet je 40 motors verkopen en dan heb je die uitgespeelt en krijg je er geld voor telkens je in het blauwe dollar teken komt;)

Ik moet toegeven dat ik echt helemaal niks weet van LCS. Wat ik wel weet is dat je 100 mensen in je taxi moet vervoeren. Echter hoeft het niet allemaal achter elkaar. Als je zin hebt stap je een taxi in, als het begin te vervelen kun je er net zo makkelijk weer uitstappen. :)

Voor meer tips en info: >Klik hier<

Link to comment
Delen op andere websites

wow 100mensen:o is wel wat veel precies:s

nu heb ik er 43

Zoals -Matthijs- zei, je moet ze niet alle 100 na elkaar afzetten. Je kan gerust even een lange pauze nemen en andere dingen van je spel voltooien. Als je dan terug in je taxi stapt telt hij opnieuw, maak je geen zorgen, hij telt gewoon de fares die je nu afzet bij de fares die je al gedaan hebt. Als je ze alle honderd voltooid hebt wordt dat meegedeeld op het scherm en spawmt de Bickle 76 bij het taxi bedrijf in Portland. :)

Veel succes. :cya:

Edit: Probeer zoveel mogelijk fares in beurten van 5 af te zetten, dan krijg je extra cash. ;)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Maar misschien is het aan te raden de Taxi Missies te doen in het begin, voor alle gangs je haten en beschieten. Als je al op het derde eiland bent moet je soms ook helemaal naar Portland rijden. En als je nog niet naar Staunton en Shoreside kan moet je dus niet zo ver rijden ;).

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind hem niet:s

ik moest bij trenton depot gaan zoeken maar de auto staat er ni zelfs neit als ik paar blokjes omrij:s

kheb hem hij stond er ineens:p

Bewerkt: door azbn
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind hem niet:s

ik moest bij trenton depot gaan zoeken maar de auto staat er ni zelfs neit als ik paar blokjes omrij:s

kheb hem hij stond er ineens:p

Ja, het gebeurt veel dat een auto te laat op zijn plaats spawnt. Het beste wat je dan kan doen is even het blokje rond rijden :).

EDIT: Soms is het ook zo bij wapenpickups. Als je bijvoorbeeld snel door de stad "beweegt" kunnen de wapenpickups soms niet snel genoeg verschijnen, ook dan moet je even weggaan en dan terugkeren.

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat heb je soms. Soms spawmt een wagen niet meteen, dan moet je even weg rijden en wat later terug komen en dan staat hij er meestal wel.;)

Edit: VforV was me voor. :puh:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

ja de reden is hier voor is door VforV en Svenie algegenven maar een kleine aanvulling: het is vaak als je er snel heengaat dan is er geen tijd meer om de wagen te laten spawnen dus spawnt hij er niet anders ziet het er erg nep uit. Daa om als je een blokje omloopt is er wel tijd om de wagen te laten spawnen want nu zie je het de plek niet en kan het spel de wagen laten spawnen en als je nu terug komt zal hij er wel staan.

(staat hij er nog niet loop een groter stukje om)

ASPHALT :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...