Jump to content

gta III de moeite waard om te kopen?


Caltson

Recommended Posts

hey,

ik ben al een tijdje san andreas gewoon.

mischien morgen krijg ik een nieuwe gta: Gta III,ik weet dat hij al een tijdje bestaat en de graphics slechter zijn dan san andreas.zou jij gta III dan als een goed,saai,of lelijk (qua graphics) spel beschouwen?

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi GtaGangster, :cya:

Ik heb dit spel zelf ook, en ik vind het een erg leuk spel. Er zijn dan wel minder mogelijkheden tegenover Vice City of San Andreas, maar toch is het de moeite waard. De graphics hebben niks te maken met het spel zelf, ze zijn zelfs helemaal niet slecht. Daarnaast is de prijs erg goedkoop, ik heb hem al gezien voor €7. Als je van GTA houdt, zou ik hem vooral kopen. Wel is het spel wat donker, dat vind ik dan minder, maar toch.

Nog veel succes,

Velaro. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook een leuk spel, en speel het nog regelmatig, maar ten opzicht van VC en SA vind ik hem minder, omdat die andere gewoon verder zijn. Maar voor zoveel als het spel nu kost kan je haast niet de fout in gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Qua graphics legt GTA III het af tegen San Andreas en Vice City. Maar GTA III is zeker de moeite waard om te spelen. De verhaallijn is zeer spannend en de personages zijn goed uitgewerkt. Alleen is de sfeer best wel donker in GTA III. Maar GTA III is een koopje en dus de moeite waard om te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...