Marius Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Wel grappig in 1 van de nieuwe screenshots van GTA San Andreas is tez ien dat je nu ook een ticket voor een vliegtuig rid kan kopen om naar een andere stad te vliegen inplaats vaan een half uur rijden van de ene stad naar de andere stad. Reageren
RTS Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 He das cool, dat scheelt weeer rijden, duurd soms wat lang. Reageren
Q Dude Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 dit wordt al besproken in ander topics B) Reageren
jojogta3 Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 nou ik ga niet telkens het vliegtuigie pakken hoor kost te veel geld mijn geld geef ik aan spoilers uit en al die dingen en mijn haar en kleren Reageren
victor88 Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 tja het is wel leuk maar wel erg duur en ik vind het auto rijden ook wel leuk en dan leer je de stad ook beter Reageren
Spike Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 tja het is wel leuk maar wel erg duur en ik vind het auto rijden ook wel leuk en dan leer je de stad ook beter en de geld cheat dan, hahaha,(ik hoop niet dat die er in komt!) Reageren
marillion Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 tja het is wel leuk maar wel erg duur en ik vind het auto rijden ook wel leuk en dan leer je de stad ook beter ja da's waar dan kan je ook sneller naar gedeeltes rijden waar je moet zijn Reageren
Pete-R Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Word je dan ergens heen gevlogen of mag je dan zelf sturen? Lijkt mij wel lachen zo'n ticket kopen en dan leker meevliegen alleen ik hoop ook dat je gewoon dat mens kan dood knallen en dan gewoon gratis mee mag als ze niet achter kogelvrij glas zit! Die stewardesjes lijken me trouwens ook wel wat B) Reageren
marillion Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Word je dan ergens heen gevlogen of mag je dan zelf sturen? Lijkt mij wel lachen zo'n ticket kopen en dan leker meevliegen alleen ik hoop ook dat je gewoon dat mens kan dood knallen en dan gewoon gratis mee mag als ze niet achter kogelvrij glas zit! Die stewardesjes lijken me trouwens ook wel wat B) hahahaha hallo lekker stewardessje van me kom je mee naar het toilet :lol: :lol: :lol: Reageren
pluutje Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Word je dan ergens heen gevlogen of mag je dan zelf sturen? Lijkt mij wel lachen zo'n ticket kopen en dan leker meevliegen alleen ik hoop ook dat je gewoon dat mens kan dood knallen en dan gewoon gratis mee mag als ze niet achter kogelvrij glas zit! Die stewardesjes lijken me trouwens ook wel wat B) lol Het is een ticketmachine waar je een vliegtuigticket koopt. Hoe wil jij die doodschieten hier een screen daarvan: Ticketmachine Reageren
Tim14 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Word je dan ergens heen gevlogen of mag je dan zelf sturen? Lijkt mij wel lachen zo'n ticket kopen en dan leker meevliegen alleen ik hoop ook dat je gewoon dat mens kan dood knallen en dan gewoon gratis mee mag als ze niet achter kogelvrij glas zit! Die stewardesjes lijken me trouwens ook wel wat B) hahahaha hallo lekker stewardessje van me kom je mee naar het toilet :lol: :lol: :lol: Dat zou machtig zijn als dat er in komt!! hdan moet je zelf kunnen kiezen wat je bij haar kan doen :lol: Reageren
victor88 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 vraag me af hoe lang zo'n vlucht zou duren Reageren
pluutje Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 vraag me af hoe lang zo'n vlucht zou duren Ik denk dat, dat hetzelfde gaat als met de taxi in VC. dus je stapt in en je wordt gewoon in het nieuwe gebied geladen. Misschien dat de tijd dan wel vooruit springt :unsure: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.