Jump to content

PC na opnieuw starten, Geen Windows meer

Recommended Posts

Geplaatst:
Wat ik echt niet begrijp is: Zet je nooit je computer uit. Want dat is echt wel nodig...

Huh? Waarom is dat nodig? Natuurlijk moet je wel eens opnieuw opstarten voor een vastloper of een update her en der, maar voorderest kan de huidige generatie computers makkelijk 24/7 draaien. Sterker nog: bij het opstarten en afsluiten moet de PC het hardste werken met alle kans op storingen vandien. Een server draait ook continue hoor en feitelijk is dat gewoon een grote PC. Ik heb mijn PC alléén uit tijdens 3 weken vakantie, voorderest staat ie nu al 4 jaar permanent aan :Y

Maar het is wel een beetje offtopic mijn opmerking zie ik (dat smile-mannetje met die rode wangen van wie ik de code niet zo snel weet)

Edit @ Summerbase: Ja, dat een PC die voor niets aanstaat teveel stroom gebruikt, daar heb je gelijk in. Het is niet veel, maar op jaarbasis loopt dat best wel op. Zeker als je er meerdere (ik heb er 3) heb staan......

Geplaatst: (bewerkt)

Toen ik dat probleem had heb ik hem gewoon een dag laten rusten. Gewoon niet aangezet, van de stroom af. En toen deed hij het gewoon weer. Omdat hij van zijn hitte af was. Je zegt dat je hem pas weer sinds een week hebt. Kun je dan niet terug gaan naar de maker/dealer, want dit hoort gewoon niet te gebeuren.

Ik denk dat de persoon die jou computer in elkaar heeft gezet of heeft gemaakt of weet ik veel er meer van weet. Omdat hij er mee gewerkt heeft. Maar we kunnen wel even verder kijken, heb je al eens geprobeert in de veilige modus te komen?

Mischien kan je via de veilige modus wat dingen repareren, want meestal kun je bij zo'n probleem wel in de veilige modus komen en niet in de gewone windows.

Ik wacht weer op je antwoord. :cya:

@ GTA-Sheep: De huidige generatie kan dit wel aan, maar onderdelen raken hier wel sneller versleten van. En het vreet ook nog eens een lading stroom. Ik zet hem gewoon fijn en wel uit als ik er van af ga. 't is gewoon zonde als je hem aanzet voor niks :).

@ Onderliggende bericht Yohan: Ik denk dat de maker er meer van weet dan wij, want wij hebben de hardware/software niet geinstaleerd. Laten we het hier maar bij houden dan? - Dan wacht ik de uitslag wel af.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst: (bewerkt)

De maker heeft al aangeboden ervoor niks naar te kijken... :)

Veilige Modus is helaas geen optie...

@ Bovenstaande, Summerbase

Ja, ik test hem gewoon morgen, en anders gaat hij eventjes naar hem toe... :)

Bedankt voor de hulp, en de snelheid hiervan... :tu:

------

Tis inmiddels "morgen" en hij doet het nog niet...

De maker heeft mij aangeraden om even XP opnieuw te installeren etc, dat ga ik later proberen, anders komt ie hem halen.

Dat ie nu niets doet, betekend dat er iets is doorgebrand ofz? :(

Bewerkt: door Yohan
  • 8 maanden later...
Geplaatst:
Ik zouz eggen brenta ding naar de maker.

En ik zou zeggen, kijk eventjes naar de datum van de vorige post. Onderhand is het 7 maand geleden dat Yohan voor het laatst postte en aangezien hij weer vrolijk op dit forum rondwandelt en het topic zelf niet in die tijd heeft gebumpt, lijkt me dat z'n probleem is opgelost. Daarbij ligt jouw antwoord ook nog redelijk voor de hand, dus veel toevoeging brengt het niet.

In het vervolg gelieve dus eventjes te kijken naar de datum en dan een topic niet zo bumpen. Hier gaat een slotje op :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...