Froop Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Ik moest laatst een lay-out maken voor een kameraad, want hij had een opdracht van iemand gekregen waarmee hij wel wat geld kon verdienen. Uiteindelijk hebben we nooit meer wat van hem gehoord, en heeft hij het script en de lay-out openbaar gemaakt. Rippen heeft geen zin want ik ben de enige met de psd. Je mag afkraken wat je wil, maar het was gewoon voor het plezier. Reageren
Backsmash Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 hij is freakin lelijk uuuhm niet dus. het kleur gebruik is mooi, alleen zou ik (kweet niet hoe het er dan uit komt tezien) een stroke rond het binnenste vak doen. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Strakke layout, paar opmerkingen. - De buttons zijn erg groot. - Somige tekst staat er niet goed in. - Hij is wat leeg Probeer hem op te vullen met lorum ipsum. Verder is hij erg netjes 7/10 Reageren
deagle Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Hmm , de letters in de header zijn niet goed leesbaar , de symbolen in uw menu te groot , de letters in het menu ook. Maar albijal vind ik het een geslaagde creatie . 7/10 Reageren
Grove St. Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Mwa, hij gaat. Zelf heb ik niets met de PHPbb stijl, maar het is een nette template geworden. Kleuren zijn goed gebruikt alleen de buttons zouden kleiner, dus anders moeten. Een 7/10 PS: Is die voor ene Arjen ( niet Arjan hier ) gemaakt? Reageren
Froop Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Jup, jij bent ook bekend op dat forum waar hij zit. Reageren
Arjen Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 ( niet Arjan hier ) ... Ik vind de layout niet mooi, te grote buttons, te grote tekst en je hebt geen vakken waar je iets in kan plaatsen, bv affiliates of links etc. Reageren
Froop Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 ( niet Arjan hier ) ... Ik vind de layout niet mooi, te grote buttons, te grote tekst en je hebt geen vakken waar je iets in kan plaatsen, bv affiliates of links etc. Dat was de request ook niet, ik moest alleen deze buttons doen, meer niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.