Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik moest laatst een lay-out maken voor een kameraad, want hij had een opdracht van iemand gekregen waarmee hij wel wat geld kon verdienen. Uiteindelijk hebben we nooit meer wat van hem gehoord, en heeft hij het script en de lay-out openbaar gemaakt. Rippen heeft geen zin want ik ben de enige met de psd. :cab:

Je mag afkraken wat je wil, maar het was gewoon voor het plezier.

laycopy6sr.th.png

Geplaatst:

hij is freakin lelijk

uuuhm niet dus. het kleur gebruik is mooi, alleen zou ik (kweet niet hoe het er dan uit komt tezien) een stroke rond het binnenste vak doen.

Geplaatst:

Strakke layout, paar opmerkingen.

- De buttons zijn erg groot.

- Somige tekst staat er niet goed in.

- Hij is wat leeg

Probeer hem op te vullen met lorum ipsum. ;)

Verder is hij erg netjes 7/10

Geplaatst:

Hmm , de letters in de header zijn niet goed leesbaar , de symbolen in uw menu te groot , de letters in het menu ook.

Maar albijal vind ik het een geslaagde creatie ;).

7/10

Geplaatst:

Mwa, hij gaat. Zelf heb ik niets met de PHPbb stijl, maar het is een nette template geworden. Kleuren zijn goed gebruikt alleen de buttons zouden kleiner, dus anders moeten. Een 7/10

PS: Is die voor ene Arjen ( niet Arjan hier ) gemaakt?

Geplaatst:
( niet Arjan hier )

... :N

Ik vind de layout niet mooi, te grote buttons, te grote tekst en je hebt geen vakken waar je iets in kan plaatsen, bv affiliates of links etc.

Geplaatst:

( niet Arjan hier )

... :N

Ik vind de layout niet mooi, te grote buttons, te grote tekst en je hebt geen vakken waar je iets in kan plaatsen, bv affiliates of links etc.

Dat was de request ook niet, ik moest alleen deze buttons doen, meer niet. :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...