-_-Carl Johnson-_- Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Ik heb de volle map van san andreas gevonden hier is het: Reageren
-_-Carl Johnson-_- Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Het lijkt net 8 keer zo groter dan Vice city. en GTA 3 is ook best groot het lijkt net groter dan vice city maar eerst wachten op SA Reageren
Spike Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Het lijkt net 8 keer zo groter dan Vice city.en GTA 3 is ook best groot het lijkt net groter dan vice city maar eerst wachten op SA ja mooi, sa is natuurlijk groter he . Reageren
-_-Carl Johnson-_- Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Ik vraag me af hoe het platteland en het woestijn zal zijn. want het grootste deel van de kaart is woestijn en platteland Reageren
webbes Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 ik geloof ook wel dat als je op het platteland/woestijn bent en je auto ontploft dat je bestwel baald "dat word lopen" Reageren
Spike Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 ik geloof ook wel dat als je op het platteland/woestijn bent en je auto ontploft dat je bestwel baald "dat word lopen" en waarom ontploft die dan? woestijn/plateland zeg toch al genoeg dat je nergens tegen aan kunt rijden, adhans moeilijker he . Reageren
-_-Carl Johnson-_- Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 hahahah jah inderdaad balen en als je de weg niej weet.. als je met je BMX rijd op het platteland of woestijn dan heb je geluk want het kan niet ontploffen Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 HOLY SH*T gta sa is groter dan ik d8 nu ik de hele map zie. ik denk dat we nu wel genoeg info screens en trailers hebben over SA het word tyd voor het spel als je het mij vraagt nog 8 dagen kan niet w88 Reageren
webbes Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 ja ik vraag me af wat daarmee gebeurd breekt misschien in 2en ofzo want een fiets gaat ook niet eeuwig mee Reageren
-_-Carl Johnson-_- Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 wel je kan tegen een rots of wat aan botsen in het woestijn of je kan het zelf laten ontploffen met je wapens. Ik vraag me af hoe je fiets stuk gaat want het ontploft niet natuurlijk he Reageren
-_-Carl Johnson-_- Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Mischien een grote slag in je band of je band vliegt van je bmx af Reageren
Spike Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 wel je kan tegen een rots of wat aan botsen in het woestijnof je kan het zelf laten ontploffen met je wapens. Ik vraag me af hoe je fiets stuk gaat want het ontploft niet natuurlijk he wat d8 je van de bande lek schieten uuuh, kettingzaag hahah door 2en . maar wat je zegt rotsen nou als je daar tegen aan bots dan ben je echt heel erg blind, begrijp je? Reageren
-_-Carl Johnson-_- Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 jah dat wel maar wat dacht je van zandstormen ofzow of dat er zijn als het slecht weer is Reageren
Spike Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 jah dat wel maar wat dacht je van zandstormen ofzow of dat er zijn als het slecht weer is och ja helemaal vergete het is al laat he tjonge :o , ja zandstormen moet je voor uit kijken r* kwam niet heel eruit zal moeilijk worden heel moeilijk . Reageren
-_-Carl Johnson-_- Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 ik heb weleens gehoord over RedNecks ofzow Wat zijn dat? mensen met rooie nekken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.