-_-Carl Johnson-_- Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 DIe airport van Las Venturas lijkt me vet Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Rednecks zijn boeren. Zie ook GTA2. Enne... -_-Carl Johnson-_-, niet dubbelposten svp. Gebruik de EDIT-knop rechtsboven iedere post om je bericht te veranderen. Reageren
Q Dude Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 kijk hier hebben we nu wat aan!! Damn SA is echt gigantisch!! Reageren
Arjen Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Tierra Robada? Dat klinkt erg verdacht als Sierra Nevada. (Aardrijkskunde :rolleyes: ) Reageren
Robin2130 Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Damn! SA is vet groot man, 8 keer zo groter dan Vice City? dat wordt dan lache. Maarja ik kan m voorlopig niet gaan spelen want ik heb all1 maar een PC. Dus ik moet nog met mijn VC doen. :lol: Reageren
pottevijn Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 die boeren, zouden die bezig zijn aan het werken? dan kan je er misschien naar een vakantieboerderij gaan Reageren
Thabit Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Vet cool! Weten we eindelijk hoe vanalles heet! Reageren
Trax Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik heb weleens gehoord over RedNecks ofzowWat zijn dat? mensen met rooie nekken? Ik 'dacht' een groepje boeren, die uitgebreid zijn over de V.S, die meen ik Racistisch zijn. Typetjes die snel hun 'trigger' overhalen volgens mij ... Reageren
Orange-grove Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Ja ik wil wel eens een vergelijking zien van de map van vice-city en die van san-andreas, heeft iemand die misschien Grtz Orange Grove Reageren
Trax Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Schaal is anders, kun je dus niet vergelijken Reageren
pottevijn Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Schaal is anders, kun je dus niet vergelijken weet iemand de schaal dan? Reageren
Orange-grove Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Schaal is anders, kun je dus niet vergelijken ja maar toch kun je de map van vice city naast die van san andreas leggen en vergelijken, met de computeris toch alles mogelijk??!?!?! Reageren
webbes Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 (bewerkt) nee wat je wel kan doen is vc 5of 6 keer op de map van sa leggen en dan zit je ongeveer goed want dat is wat ZE ZEGGEN maar ja dat zeggen ze Bewerkt: 21 oktober 2004 door webbes Reageren
Ripper Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 het ziet er echt cool uit de kaart wil ik wel als poster wel veel groter dan he :lol: en ik heb een PS 2 gekocht (i love my job) B) ik kan echt niet langer wachten voor op de PC ik dacht dan ga ik net dood ofzo <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.