Tupac A. Shakur Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik heb weleens gehoord over RedNecks ofzowWat zijn dat? mensen met rooie nekken? WUAHAHAHAHHA dat is een gang mensen met rode nekken nog nooit van gehoord Reageren
pottevijn Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik denk niet dat rednecken zich zo zulllen laten doen, ze halen direct hun wapen boven en in dit huis past het ook niet Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik heb weleens gehoord over RedNecks ofzowWat zijn dat? mensen met rooie nekken? Ik 'dacht' een groepje boeren, die uitgebreid zijn over de V.S, die meen ik Racistisch zijn. Typetjes die snel hun 'trigger' overhalen volgens mij ... volgens mij heb je gelijk se7en over die ''boeren''die zicht nednecks noemen het zijn rasisten dan weet ik wel maar of het boeren zijn weet ik niet met 100% maar d8 het wel Reageren
victor88 Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik vond dat hij zelf wel aardig op een boer leek met die hoed enzo Reageren
pottevijn Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik vond dat hij zelf wel aardig op een boer leek met die hoed enzo ja maar zijn huidskleur is zeker niet heel wit, en ze zijn racisten Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik vond dat hij zelf wel aardig op een boer leek met die hoed enzo het lijkt idd op een boer maar denk dat die ''boer'' niet in z'n huis woont maar zouden er rednecks in GTA SA komen? Reageren
Trax Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik vond dat hij zelf wel aardig op een boer leek met die hoed enzo het lijkt idd op een boer maar denk dat die ''boer'' niet in z'n huis woont maar zouden er rednecks in GTA SA komen? Ja, dat is al een maand of 2 bekend ... Reageren
pottevijn Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 het lijkt idd op een boer maar denk dat die ''boer'' niet in z'n huis woont woont hij dan in een doos ofzo en ik denk dat de boeren vriendelijk zullen zijn, en dat ze je gaan helpen maar misschien hebben ze toch een jachtgeweer achter de deur staan... :ph34r: Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik vond dat hij zelf wel aardig op een boer leek met die hoed enzo het lijkt idd op een boer maar denk dat die ''boer'' niet in z'n huis woont maar zouden er rednecks in GTA SA komen? Ja, dat is al een maand of 2 bekend ... dan loop ik 8ter Reageren
victor88 Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik denk als het racisten zouden zijn dat ze niet zo vriendelijk zijn Reageren
pottevijn Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik denk als het racisten zouden zijn dat ze niet zo vriendelijk zijn ja misschien, maar ik denk dat ze zelf blanc zijn Reageren
The Godfather Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ja die gast op dat plaajte (met CJ) is een of andere opa in houthakkerskleding Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.