Backsmash Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 er zit ongeveer een uur werk in. hij is gemaakt met behulp van de tutorial van -matthijs- ik vind net de achtergrond (de lichtste dingen) een beetje te druk geworden, maar dat is mijn mening Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Strakke vector signature. Alleen ik heb een paar opmerkingen. en Allereerst, wat is er links onder gebeurt. Het ziet er niet uit goed uit, lijkt wel op je gesmudged hebt daar. Ten tweede probeer wat meer ronde brushes te gebruiken, van die rondjes etc. Zodat het wat meer gevult is. Dan zal je zien dat het een stuk mooier word. 7/10 Reageren
TheGuardian Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ik vind hem heel goed gelukt Mooie achtergrond die er goed bijpast en ook leuke rand en lettertype en fond Van mij krijg je een 9.5 zeker wel Reageren
Jon-asses Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Redelijk goed gelukt hoor . Alleen is hij inderdaad iets te druk, dit zou je kunnen verhelpen door wat minder slierten ( ) de gebruiken en wat meer ronde brushes (Wat Gizmo al eerder zei). De kleuren zijn perfect, daar is niets slecht aan. Maar ik vind ook de blur wat teveel, in de tut van -Matthijs- staat inderdaad 4,0 pixel (denk ik?), persoonlijk vind ik dat teveel, meestal gebruik ik 2,5 px. . Mijn ratescore voor jou is: 7.65! KUTGW! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.