~Mario~ Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Ik ben sinds pas ook maar is aan de slag gegaan met photshoppen. Ik heb dit als resultaat gemaakt, wat vinden jullie ervan? Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Voor een Sig vind ik het een beetje erg langwerpig, de lengte had volgens mij echt wel wat minder gekunt. Voor de rest heb je goede passende kleuren bij elkaar gebruikt. Vooral als je net bent begonnen met Photoshop is dit toch een knappe prestatie, je wil niet weten hoe ik begon. Verder is nog een klein minpuntje de border, vooral voor dit formaat van de Sig is het niet echt een goede dikte, hij is nu eigenlijk veels te groot, je had beter gewoon 1 pixel kunnen doen. Cijfers Achtergrond: 7.8 Kleuren: 8 Render: 7.8 Effecten: 7.5 Tekst: 7.5 Originaliteit: 7.8 Algehele indruk: 7.8 Eventuele bonus: - Alstublieft, een 7.7! Denk nog aan de tips, volg nog wat Tuts, en je wordt steeds beter! *** Hoogste rate ooit: Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. *** Reageren
Silverwing Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 http://www.gamevillage.nl/member.php?u=37866 Rip?.. Reageren
Flame^ Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Daarom is de image shack URL ook hetzelfde , obviously geripped. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 ik vind het erg laag als je met iemand anders zijn werk gaat pronken.. Heb je niks anders te doen dan rippen? Zou jij het leuk vinden word je werk gestolen en lees je ergens anders dat het "zogezegd" van jouw is Vind het niet echt kunnen dit, maargoed.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.