Jump to content

Froodooo vs searagent

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Mag je zelf weten, Freestyle dus.

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Jij alvast heel veel succes searagent, als je je Sig in kunt leveren, mag je het doen! ;)

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Froodooo:

Mooie Vector sig, maar er zitten wat verbeter punten op. Ik zou zelf een render bij een vector sig niet inblenden. Verder zou ik ook een ander font kiezen, Phrixus bijvoorbeeld. Misschien zou een lichte achtergrond ook nog wel leuk staan. Verder staat het in het geheel wel leuk. Misschien nog iets te leeg?

searagent:

Ook een leuke sig, maar een gevoel bekruipt mij dat je deze ook niet zelf gemaakt hebt. Aanleiding daarvoor >dit< topic. Ik ga er van uit dat hij wel van jou is. Opzich wel een leuke sig maar ik vind de achtergrond kleuren niet echt bij de render passen. Verder kun je de volgende keer het best ook een andere groote nemen, wat deze is heel erg langwerpig. Je lettertype vind ik ook niet super, en je naam mist.

Ik stem op Froodooo.

Geplaatst:

Searagent, want bij de render bij Froodoo zitten van die witte vlekken in. Die van searagent spreekt me meer aan...

Geplaatst:
searagent:

Ook een leuke sig, maar een gevoel bekruipt mij dat je deze ook niet zelf gemaakt hebt. Aanleiding daarvoor >dit< topic.

Even hierop reageren: Klik hier eens.

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje verdacht...

Geplaatst: (bewerkt)

Ik stem op Froodooo, want die van Searagent vind ik niet mooi, die achtergrond dan natuurlijk ;)

EDIT: Echt zielig dat je met andermans sigs gaat pronken man! Houd jezelf eer aan en trek je terug uit deze wedstrijd...

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Ja die gozer jat. In profile van GameVillage staat een ander mail adres dan bij searagent in zijn profiel hier staat. Valt me tegen searagent!

Geplaatst:

Oeioeioei.. Zwak searagent. Dit topic zal gesloten worden, maar goed..

Mn stem gaat sowieso naar Froodooo. Leuke kleuren gebruikt, vette cartoons. Misschien iets te veel ingeblend. Vector is niet mijn stijl, maar anyways..

Geplaatst:

Deze battle word inderdaad gesloten.

Het is blijkbaar niet eerlijk verlopen.

Slot. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...