gammie_ Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Hallo, Ik vroeg me af waar je allemaal Basketbal veldjes kan vinden Als iemand het weet zou ik er graag een kaartje van willen zien. Alvast Bedankt Reageren
SilverDust Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) Je kan Basketballen op de volgende plekken: Madd Doggs Crib en naast Sweet zijn huis. Alleen als je gesaved hebt in Madd Doggs, Kan je niet meer basketballen. Ook niet meer op Sweet zijn pleintje. Komt zo een kaartje SD http://img148.imageshack.us/my.php?image=dingetje5xk.png Bewerkt: 17 juni 2006 door SilverDust Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Hallo,Ik vroeg me af waar je allemaal Basketbal veldjes kan vinden Als iemand het weet zou ik er graag een kaartje van willen zien. Alvast Bedankt Kijk hier is een kaartje: Ooit gemaakt door R31! Reageren
Baffie Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Oke Bedankt Misschien handig om erbij te vertellen dat je naast Sweet's huis alleen maar kan basketballen, de challenge mode is daar niet mogelijk, die heb je op het veldje in Rollin Height's Ballas Country wel, en ook bij het pleintje van de Seville Boulevard Families. Reageren
Little Mister Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Je kan ook nog basketballen in LV... Net tegenover de dansclub van LV staan 4 veldjes dacht ik. Ook bij die rijkelui huizen staan een paar bbal netten. En nog bij het V-Rock Hotel zitten nog 2 veldjes of zo. Daarachter het gebouw. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Je kan ook nog basketballen in LV... Net tegenover de dansclub van LV staan 4 veldjes dacht ik. Ook bij die rijkelui huizen staan een paar bbal netten. En nog bij het V-Rock Hotel zitten nog 2 veldjes of zo. Daarachter het gebouw. etr staan 2á3 veldjes maar bij mij geen baskestballen alleen ik weet niet of dit voor dat ik gesaved had hij Maddog's Crib Reageren
Little Mister Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Dan heb je misschien de bug want er liggen altijd basketballen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Dan heb je misschien de bug want er liggen altijd basketballen. bij vele verdwijnen de basketballen als ze saven bij Maddog's crib maar er zijn uitzonderingen Reageren
gammie_ Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) Eerst had ik wel in mad dogs crib gesaved maar ben later opnieuw begonnen. Ik heb ze zien liggen, gelukkig dat ik dit keer niet in mad dogs crib heb gesaved (tog wel stom dat rockstar deze fout in het spel heb zitten) Bewerkt: 17 juni 2006 door gammie Reageren
megamaggot Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Je kan Basketballen op de volgende plekken: Madd Doggs Crib en naast Sweet zijn huis. Alleen als je gesaved hebt in Madd Doggs, Kan je niet meer basketballen. Ook niet meer op Sweet zijn pleintje.Komt zo een kaartje SD http://img148.imageshack.us/my.php?image=dingetje5xk.png ik weet niet wat je nu eigelijk bedoelt hoor. ik heb al zovaak gesaved bij madd dogs crib en ik kan nog steeds basketballen bij het pleintje naast sweets huis.ik kan er alleen niet de challenge mode doen.en bij madd dogs crib heb ik nog nooit een basketbalveldje gezien mischien komt dit omdat ik eigelijk alleen nog maar de west-zijde van het huis heb gezien:p greetz Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Je kan Basketballen op de volgende plekken: Madd Doggs Crib en naast Sweet zijn huis. Alleen als je gesaved hebt in Madd Doggs, Kan je niet meer basketballen. Ook niet meer op Sweet zijn pleintje. Komt zo een kaartje SD http://img148.imageshack.us/my.php?image=dingetje5xk.png ik weet niet wat je nu eigelijk bedoelt hoor. ik heb al zovaak gesaved bij madd dogs crib en ik kan nog steeds basketballen bij het pleintje naast sweets huis.ik kan er alleen niet de challenge mode doen.en bij madd dogs crib heb ik nog nooit een basketbalveldje gezien mischien komt dit omdat ik eigelijk alleen nog maar de west-zijde van het huis heb gezien:p greetz Weet je zeker dat je er hebt gesaved? Anders ben jij een van de weinige uitzonderingen bij vele verdwijnen de basketballen als ze saven bij Maddog's crib maar er zijn uitzonderingen Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Ja bij sommigen kun je inderdaad gewoon nog basketballen, maar in de meeste gevallen kan dat niet meer als ze in mad dogs crib save Jij heb geluk Reageren
Easteregg Seeker Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 waarom kan je nadat je bij madd dogg gesaved hb niet meer basketballen? Gewoon een bug? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 waarom kan je nadat je bij madd dogg gesaved hb niet meer basketballen? Gewoon een bug? Nee het is een glitch geloof ik. Zodra je gaat saven treed de glitch in werking. Sommige mensen hebben dit niet en hebben geluk die kunnen dus gewoon saven bij de Madd Dogg. Vrijwel de meesten hebben dit probleem, een slordig foutje van Rockstar maar ik neem ze het niet kwalijk.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.