Jump to content

Basketbal veldjes


gammie_

Recommended Posts

  • 1 maand later...

dit is mischien een bump maar gammie heeft nog een vraagje hoor.

ik weet niet of ze dit eruit hebben gehaald maar ik denk van niet,anders zouden wel meer mensen dit hebben gehad.ikzelf heb het niet maar ik heb sa wel op platinum.mischien ligt het hieraan.

greetz,MM :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat moet je doen om te kunnen basketballen?

Ik zie nooit daar iemand basketballen.

Om te kunnen basketballen moet je naar een basketbalveldje gaan. Daar ligt dan een bal, ga er naartoe en klik dan op return volgens mij. Of spatie, moet je maar even kijken. Dan kan je basketballen, of zelfs een wedstrijdje doen. Dat kan echter alleen maar tegen jezelf. :Y

Als je hebt opgeslagen in Madd Dog Mansion, dan kan het zo zijn dat je niet meer kan baskeballen...

Je ziet ook nooit iemand basketballen... Je kan het alleen maar in je eentje doen.

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Wat moet je doen om te kunnen basketballen?

Ik zie nooit daar iemand basketballen.

Om te kunnen basketballen moet je naar een basketbalveldje gaan. Daar ligt dan een bal, ga er naartoe en klik dan op return volgens mij. Of spatie, moet je maar even kijken. Dan kan je basketballen, of zelfs een wedstrijdje doen. Dat kan echter alleen maar tegen jezelf. :Y

Als je hebt opgeslagen in Madd Dog Mansion, dan kan het zo zijn dat je niet meer kan baskeballen...

Je ziet ook nooit iemand basketballen... Je kan het alleen maar in je eentje doen.

op ps2 is het driehoekje,wat je wel kan doen zodat het iets leuker wordt is een paar homies meenemen en dan gaan besketten:ze lopen achter je aan en staan soms in de weg,zo wordt het leuker.

greetz,MM :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat moet je doen om te kunnen basketballen?

Ik zie nooit daar iemand basketballen.

Om te kunnen basketballen moet je naar een basketbalveldje gaan. Daar ligt dan een bal, ga er naartoe en klik dan op return volgens mij. Of spatie, moet je maar even kijken. Dan kan je basketballen, of zelfs een wedstrijdje doen. Dat kan echter alleen maar tegen jezelf. :Y

Als je hebt opgeslagen in Madd Dog Mansion, dan kan het zo zijn dat je niet meer kan baskeballen...

Je ziet ook nooit iemand basketballen... Je kan het alleen maar in je eentje doen.

Dank je wel voor je reactie, ik zou er anders nooit achter kunnen komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

oh ok bedankt. :D

EDIT: ik heb ook gesaved bij madd dogg's mansion en kon niet meer basketballen, gelukkig heb ik daarvoor nog een extra save gemaakt dus 3 missies opnieuw spelen en dan weer verder gaan. :D

Bewerkt: door killroy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...