gammie_ Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Dan heb ik nog 1 vraagj erover hebben ze deze glitch bij de tweede versie van gta sa eruit gehaald of zit het er daar ook nog in? Reageren
megamaggot Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 dit is mischien een bump maar gammie heeft nog een vraagje hoor. ik weet niet of ze dit eruit hebben gehaald maar ik denk van niet,anders zouden wel meer mensen dit hebben gehad.ikzelf heb het niet maar ik heb sa wel op platinum.mischien ligt het hieraan. greetz,MM Reageren
Ar Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Wat moet je doen om te kunnen basketballen? Ik zie nooit daar iemand basketballen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Wat moet je doen om te kunnen basketballen?Ik zie nooit daar iemand basketballen. Om te kunnen basketballen moet je naar een basketbalveldje gaan. Daar ligt dan een bal, ga er naartoe en klik dan op return volgens mij. Of spatie, moet je maar even kijken. Dan kan je basketballen, of zelfs een wedstrijdje doen. Dat kan echter alleen maar tegen jezelf. Als je hebt opgeslagen in Madd Dog Mansion, dan kan het zo zijn dat je niet meer kan baskeballen... Je ziet ook nooit iemand basketballen... Je kan het alleen maar in je eentje doen. Bewerkt: 10 augustus 2006 door Dutchy3010 Reageren
megamaggot Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Wat moet je doen om te kunnen basketballen? Ik zie nooit daar iemand basketballen. Om te kunnen basketballen moet je naar een basketbalveldje gaan. Daar ligt dan een bal, ga er naartoe en klik dan op return volgens mij. Of spatie, moet je maar even kijken. Dan kan je basketballen, of zelfs een wedstrijdje doen. Dat kan echter alleen maar tegen jezelf. Als je hebt opgeslagen in Madd Dog Mansion, dan kan het zo zijn dat je niet meer kan baskeballen... Je ziet ook nooit iemand basketballen... Je kan het alleen maar in je eentje doen. op ps2 is het driehoekje,wat je wel kan doen zodat het iets leuker wordt is een paar homies meenemen en dan gaan besketten:ze lopen achter je aan en staan soms in de weg,zo wordt het leuker. greetz,MM Reageren
Ar Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Wat moet je doen om te kunnen basketballen? Ik zie nooit daar iemand basketballen. Om te kunnen basketballen moet je naar een basketbalveldje gaan. Daar ligt dan een bal, ga er naartoe en klik dan op return volgens mij. Of spatie, moet je maar even kijken. Dan kan je basketballen, of zelfs een wedstrijdje doen. Dat kan echter alleen maar tegen jezelf. Als je hebt opgeslagen in Madd Dog Mansion, dan kan het zo zijn dat je niet meer kan baskeballen... Je ziet ook nooit iemand basketballen... Je kan het alleen maar in je eentje doen. Dank je wel voor je reactie, ik zou er anders nooit achter kunnen komen. Reageren
killroy Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 maar als je hebt gesaved bij madd dogg's en je kan niet meer basketballen, is daar dan nog iets tegen te doen? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Ja, overnieuw beginnen. Reageren
megamaggot Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Heeft hij lekker veel aan. Je kunt er niets meer tegen doen,dus kijk uit voor je er saved. Ik heb er eens gesaved,maar ik kan nog steeds basketten hoor. Dit zal dus niet bij iedereen zijn. greetz,MM Reageren
killroy Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) oh ok bedankt. EDIT: ik heb ook gesaved bij madd dogg's mansion en kon niet meer basketballen, gelukkig heb ik daarvoor nog een extra save gemaakt dus 3 missies opnieuw spelen en dan weer verder gaan. Bewerkt: 22 augustus 2006 door killroy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.