Advancegta Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 het is bevestig, er is net zoals bij san andreas een nieuwe versie uit van lcs. DE CHEATADEVICE WERKT NIET MEER. dit is de grootste verandering. ook moet je nu niet updaten naar 2.0 maar naar 2.6 bron: (filmpje)>>> Door Matiscus: Ik heb even de titel aangepast. Zodat leden weten over wat het gaat. <<< Reageren
Advancegta Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 hoezo een nieuwe versie een andere versie waarop de cheatdevice het niet meer doet Reageren
ASPHALT Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 beetje dom van R* want vele spelen met de cheatdevice . En ik dacht zoe met de cheatdevice winnen ze meer geld maar ja zo is het spel niet bedoeld Reageren
Advancegta Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 beetje dom van R* want vele spelen met de cheatdevice . En ik dacht zoe met de cheatdevice winnen ze meer geld maar ja zo is het spel niet bedoeld ja maar er is ook een andere reden voor. via gta kan niet alleen de cheatdevice starten maaaar ook nog andere dingen die ik hier niet ga vertellen Reageren
ASPHALT Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 beetje dom van R* want vele spelen met de cheatdevice . En ik dacht zoe met de cheatdevice winnen ze meer geld maar ja zo is het spel niet bedoeld ja maar er is ook een andere reden voor. via gta kan niet alleen de cheatdevice starten maaaar ook nog andere dingen die ik hier niet ga vertellen weet ik niets van af maar het zal wel maar hebben we geheimpjes voor ASPHALT Reageren
Miyamoto Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) [/]via gta kan niet alleen de cheatdevice starten maaaar ook nog andere dingen die ik hier niet ga vertellen Heeft het iets te maken met van dat gore spul op internet dat begint met een P? Bewerkt: 19 juni 2006 door Miyamoto Reageren
VforV Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) via gta kan niet alleen de cheatdevice starten maaaar ook nog andere dingen die ik hier niet ga vertellen Heeft het iets te maken met van dat gore spul op internet dat begint met een P? Nee, hij heeft het over illegale manieren om games op je PSP te spelen. Bijvoorbeeld: Nintendo 64 games, CS 1.6, Jazz Jack Rabbit etc. Bewerkt: 19 juni 2006 door VforV Reageren
Miyamoto Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 via gta kan niet alleen de cheatdevice starten maaaar ook nog andere dingen die ik hier niet ga vertellen Heeft het iets te maken met van dat gore spul op internet dat begint met een P? Nee, hij heeft het over illegale manieren om games op je PSP te spelen. Bijvoorbeeld: Nintendo 64 games, CS 1.6, Jazz Jack Rabbit etc. Ah, je bedoelt emulators... Reageren
Advancegta Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 via gta kan niet alleen de cheatdevice starten maaaar ook nog andere dingen die ik hier niet ga vertellen Heeft het iets te maken met van dat gore spul op internet dat begint met een P? Nee, hij heeft het over illegale manieren om games op je PSP te spelen. Bijvoorbeeld: Nintendo 64 games, CS 1.6, Jazz Jack Rabbit etc. Ah, je bedoelt emulators... dat mag je niet zeggen op DIT forum dan moet je naar het volgende forum gaan: www. als ik dit hier zou plaatsen zou een mod het toch wel verwijderen .nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.