Jeffie Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 Eejj!! Wat vind jij de mooiste en snelste auto van Vice City? Plaats je mening hier!!! Ikzelf vind de Sandking de mooiste auto, ( In de Sun Yard op bovenverdieping ) deze auto is speciaal voor zandraces gemaakt, het is een soort Jeep, en hartstikke mooi! De snelste auto vind ikzelf de Hotring Racer ( Eveneens op bovenverdieping in Sun Yard ) deze auto is vooral handig voor races op modder ofzo. Greetz Jeffie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
feieman Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 hoi ik vind de cheatah het mooist Jij??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 Ik ga voor de diablo. vind ik mooi en snel genoeg. En de Freeway vind ik ook wel iets hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2006 ik vind de Cuban Hermes met die vlammen mooi, maar de Voodoo met z'n vering vin ik ook vet. Mp3-player op en bouncen maar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralgeu Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2006 Cheetah zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wrieh Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2006 mijne is de comet. verder vind ik d etank erg handig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
medion Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2006 ik vind de nieuwe mod voor de sandking, de Ford Bronco Jeep echt geweldig, alleen de banden zijn een beetje lelijk. Voor de streetrace is de infernus de beste. ruben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.