Arjen Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Hij lijkt mij niet echt. Als je één van de screenshots op GTAgames ziet, deze dus: Dan lijkt mij die anders. Hier een ge-edit-e screen. (Copyright Joriz B) ) Reageren
pottevijn Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ja denk ik ook, want die wapens in die scans zijn net zelf getekend Reageren
The Godfather Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ja en waar zijn de politie sterren....volgens mij is het nep Reageren
victor88 Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 als het echt zou zijn vind ik het wel mooi idd zijn er geen politie sterren maar die zouden er alleen kunnen komen als er echt politie achter je aan zou zitten Reageren
The Godfather Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 zo bedoel ik het niet....je zou sowieso politie sterren moeten zien....maar op die SA HUD plaatjes niet Reageren
webbes Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 hallo is het wel is bij je opgekomen dat dit een nieuw spel is en dat misschien de sterren pas komen en je er een of meer krijgt bovendien hebben mensen dit uit die screen kunnen halen en vertel dan is het verschil Reageren
victor88 Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 lijkt me hetzelfde :lol: dus zullen die scans wel echt zijn Reageren
The Godfather Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ja hoi is het bij jou wel eens opgekomen dat die plaatjes nep zijn....waarom zouden ze die sterren opeens weg halen Reageren
victor88 Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 misschien zijn ze weg als er geen politie achter je aan zit en komen ze pas als ze achter je aan zitten want het is tenslotte ook een nieuw spel Reageren
webbes Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 je bent overgens 1 van de weinige die denkt dat het nep is en er zijn er veel meer die denken dat het echt is maar hopen dat het nep is simelweg omdat het niet mooi is ik zit daar ook bij Reageren
gta player Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 (bewerkt) er kwam toch ook iets van een datum weergaven in gta waar staat die dan? jammer dat die links niet werkten maar ik ze gevonden: http://www.gtacrime.nl/hud3.jpg http://www.gtacrime.nl/hud2.jpg Bewerkt: 21 oktober 2004 door gta player Reageren
victor88 Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 is misschien die witte balk uithoudingsvermoge voor bij zwemmen en lopen Reageren
Dio Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 dit kan haast niet nep zijn.. jammer dat het uitgelekt is.. die gasten van R* werken 2 jaar super hard om iets moois te maken.. en 1 of andere sjaak zet een illegale versie op internet.. jammer.. ik KOOP het spel gewoon de 29ste Reageren
webbes Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 nee dit komt uit een spaanse game blad weet naam ff niet maar het klinkt ongeveeer opm2 ow en die gelekte versie is echt maar r* doet er alles aan om de mensen te vinden Reageren
gta player Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 (bewerkt) ik heb nog meer screens(niet allemaal met hud): edit: sorry maar als ik per screen een link geef doet de link het niet daarom krijgen julie een link van de screenshots pagina: http://www.gtagaming.com/sanandreas/screenshots/ Bewerkt: 21 oktober 2004 door gta player Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.