Jump to content

nieuwe scans


webbes

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • webbes

    17

  • pottevijn

    12

  • gta player

    11

  • Spike

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

he nee, daar tussen in denk ik toch de healt & ammor, en die witte balk cops meter, rode food meter, ;) anders weet ik het ook niet hoor, dan is er te veel ruimte tussen die 2 meters in dus daar moet wel die healt ammor zitten :D;)

Link to comment
Delen op andere websites

* C. you made it!*

ja die mis ik nou ook, dan zeggen ze dat de desbetreffende dingen erin komen zien we het nie, oke misschien moeten ze maar eens een duidelijk ingame shot maken

ik denk dus nep misschien de screens zelf niet maar de health meter en tijd en je weet wel is wel nep

Link to comment
Delen op andere websites

* C. you made it!*

ja die mis ik nou ook, dan zeggen ze dat de desbetreffende dingen erin komen zien we het nie, oke misschien moeten ze maar eens een duidelijk ingame shot maken

ik denk dus nep misschien de screens zelf niet maar de health meter en tijd en je weet wel is wel nep

je hebt de gelekte screens niet gezien????? het is allemaal echt

Link to comment
Delen op andere websites

* C. you made it!*

ja die mis ik nou ook, dan zeggen ze dat de desbetreffende dingen erin komen zien we het nie, oke misschien moeten ze maar eens een duidelijk ingame shot maken

ik denk dus nep misschien de screens zelf niet maar de health meter en tijd en je weet wel is wel nep

je hebt de gelekte screens niet gezien????? het is allemaal echt

hoe weet je dat zo zeker

Link to comment
Delen op andere websites

* C. you made it!*

ja die mis ik nou ook, dan zeggen ze dat de desbetreffende dingen erin komen zien we het nie, oke misschien moeten ze maar eens een duidelijk ingame shot maken

ik denk dus nep misschien de screens zelf niet maar de health meter en tijd en je weet wel is wel nep

je hebt de gelekte screens niet gezien????? het is allemaal echt

de gelekte screens hebben denk weinig mensen gezien waren al verwijderd voor dat er mensen hebben kunnen kijken,is maar goed ook als je het mij vraagt zo hou je de spanning er in

Link to comment
Delen op andere websites

als er nog mensen zijn die niet geloven dat deze screens echt zijn kan 1 van die personen mij dan vertellen waarom we deze screens niet eerder hebben gezien zonder hud want de rest van de screens zie er toch gewoon te goed uit om nep te zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een screen gevonde waar je de politie sterren zitten

volgens mij is het zo dat de 6 sterren te voorschijn komen als je ruzie met de politie hebt

joriz mag ik die screen posten of ben ik dan in overtreding?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een screen gevonde waar je de politie sterren zitten

volgens mij is het zo dat de 6 sterren te voorschijn komen als je ruzie met de politie hebt

joriz mag ik die screen posten of ben ik dan in overtreding?

dus er komen toch sterren,? in plaats van zon rot balkje :D , maar ja ik zal de ene screen wel willen zien B) :rolleyes: .

Link to comment
Delen op andere websites

jah ik heb heel veeel screens gezien :D

ja, wij allemmaal ;) *topicbooster*

maar er zitten een aantal pic bji waarvan ik denk dat ik die liever niet had gezien en liever in het spel had gezien, want de kwaliteit op de pic wijkt een beetje af van het spel*kijk maar naar VC*

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...