gike Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) hey ik en flotje gaan mischien samen een grote mod maken maar we hebben eerst daar de programma's voor noding een ook mensen die goed kunnen modden (oja flotje heeft wel de programma's om te codden) dus iedereen die toch iets kunnen zijn altijd welkom alvast bedankt wel voor gta vc Bewerkt: 17 juni 2006 door gike Reageren
Wazuup Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Het zou slim zijn om eerst een plan te maken wat je wilt gaan doen. Want ''een mod'' kan van alles zijn. Noem bijvoorbeeld wat voor: - Stijl je mod wordt (Crimineel, Zonnig, enz). - Of het een TC wordt of een toevoeging. - Wat je zelf al kan aan modding. - Etc. Gewoon wat meer info om mensen te trekken. Mvg, Wazuup Reageren
gike Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 we zullen graag een mod hebben dat je real damage hebt vb.als je overkopt vliegt dat je dak is ingedeukt zoals in de echte wereld dus en als die is gelukt gaan we voor een total conversion Reageren
[Baz] Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 leuk idee, maar ik zou toch maar eerst een beetje meer ervaring krijgen, mvg baz Reageren
DaBeast Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Wat jij wilt maken is niet echt moeilijk. Gewoon wat damage models aanpassen. Toch heb je redelijk veel ervaring nodig. Je moet namelijk weten hoe je bij de auto de car kleuren aanmaakt,dummys linkt,auto dff bestanden exporteerd. En natuurlijk moet je weten hoe je modelt, dat is het belangrijkste. Moest je hulp nodig hebben met dit, de PB knop is dichtbij . Greetz Reageren
gike Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Het is flotje en ik of topic bedankt kan noch te pas komen tijdens examen van nederlands oke de examen zijn achter de rug dus de topic gaat verder kan dan iemand me helpen met te leren modden zal het graag kunnen ik heb wel wat tutorials gelezen maar snap er echt niks van alvast bedankt Reageren
Wazuup Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Er zijn hier genoeg mensen die je willen helpen met modden, maar dan moet je wel wat meer informatie geven over wat voor soort modding jij wilt doen. Wil je 3d modden, scripten of texturen? Die eerste twee zijn het moeilijkste en vereisen het meeste kennis. Textures is het makkelijkste maar daarmee heb je ook het minst leuke resultaat (al kunnen sommige texture mods erg leuk zijn, zoals de prijzenoorlog mod, jammer dat die is gestopt). Verder kan je in de Master Tutorial List alle tutorials vinden die zijn gepost door leden van dit forum. Je kan mij ook altijd pm'men voor vragen. Mvg, Wazuup Reageren
gike Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 ik weet niet welke 3 ik wil maar het is een mod dat je real damage hebt dus ik denk dan texturing en modelling en bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.