djcas Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 (bewerkt) ik heb nu ook een vraagje... als je samp instaleert, heb je dan problemen om online te gaan omdat je een mod (nl. n00bmode) hebt? ik wil graag online gaan[/font] Bewerkt: 6 april 2009 door djcas Reageren
lexus123 Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Kan iemand mij eventjes haarfijn uitleggen waarom mijn SA opeens niet meer werkt nadat ik de mod geinstalleert heb! Details over de fout: Ik start SA op, zie ik dat nvidia logo, R* logo en nadat het stukje met al die plaatjes en ''Grand Theft Auto: San Andreas'' tekst, loopt SA vast met een onverklaarbare rede! Reageren
Timske Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 ik heb nu ook een vraagje...als je samp instaleert, heb je dan problemen om online te gaan omdat je een mod (nl. n00bmode) hebt? ik wil graag online gaan[/font] Nee, je kan gewoon online blijven spelen. @ Lexus, ik denk dat je GTA niet moddable is. Reageren
lexus123 Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 ik heb nu ook een vraagje...als je samp instaleert, heb je dan problemen om online te gaan omdat je een mod (nl. n00bmode) hebt? ik wil graag online gaan[/font] Nee, je kan gewoon online blijven spelen. @ Lexus, ik denk dat je GTA niet moddable is. Ik heb GTA:SA V2 al moddable gemaakt. Reageren
Beagle Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Kan iemand mij eventjes haarfijn uitleggen waarom mijn SA opeens niet meer werkt nadat ik de mod geinstalleert heb! Details over de fout: Ik start SA op, zie ik dat nvidia logo, R* logo en nadat het stukje met al die plaatjes en ''Grand Theft Auto: San Andreas'' tekst, loopt SA vast met een onverklaarbare rede! Dat zullen we je wel even haarfijn uitleggen, nadat jij wat informatie geeft waar we wat mee kunnen. Zeg bijvoorbeeld hoe je het geïnstalleerd hebt, en niet gewoon de readme kopiëren. Reageren
Hackman Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Misschien is dit al gezegd maar telt het gebruiken van de N00bmode ook als een cheat? Ik wil namelijk nooit, maar dan ook nooit gebruik maken van cheats. Mods mogen zolang er maar NIKS wordt gezien als een cheat. Verder vraag ik me ook wat de meest recente versie is van de n00b mode, ik dacht v2? Reageren
lexus123 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Ik heb die backups gemaakt van Main, Script en American. Toen ''installer'' als Administrator uitgevoerd. De ''Normal Version'' geïnstalleerd (dus niet ''Opened Up'' of die andere waar ik de naam niet van kan herinneren). Ik start SA op. Dat logotje van Nvidia ''The way it's meant to be played'' en R* zag ik. Even later ook ''Grand Theft Auto: SA'' met op de achtergrond plaatjes die ook op de gamehoes zitten. En dan loopt het vast met de rede: ''gtasa.exe werkt niet meer, Probleem Oplossen''. Ik klik op Probleem Oplossen en er staat dat Take 2 Interactive de uitgever is van GTA:SA. Oja, nu douw ik SA weer in m'n PC en staat er of ik SA wil installeren! Dat gaat dus helemaal nergens over want het staat al op m'n PC. DIT IS ALLES WAT IK GEDAAN HEB!! Reageren
lexus123 Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Heb ik misschien CLEO3 nodig? Reageren
Hackman Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Heb ik misschien CLEO3 nodig? Nee, want ik kan het gewoon zonder CLEO hebben. Reageren
djcas Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Ik heb die backups gemaakt van Main, Script en American. Toen ''installer'' als Administrator uitgevoerd. De ''Normal Version'' geïnstalleerd (dus niet ''Opened Up'' of die andere waar ik de naam niet van kan herinneren).Ik start SA op. Dat logotje van Nvidia ''The way it's meant to be played'' en R* zag ik. Even later ook ''Grand Theft Auto: SA'' met op de achtergrond plaatjes die ook op de gamehoes zitten. En dan loopt het vast met de rede: ''gtasa.exe werkt niet meer, Probleem Oplossen''. Ik klik op Probleem Oplossen en er staat dat Take 2 Interactive de uitgever is van GTA:SA. Oja, nu douw ik SA weer in m'n PC en staat er of ik SA wil installeren! Dat gaat dus helemaal nergens over want het staat al op m'n PC. DIT IS ALLES WAT IK GEDAAN HEB!! als je san andreas opstart, doe dat dan ook als administrator als je dat niet deed, zo is het bij mij ook opgelost Reageren
lexus123 Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Ik heb die backups gemaakt van Main, Script en American. Toen ''installer'' als Administrator uitgevoerd. De ''Normal Version'' geïnstalleerd (dus niet ''Opened Up'' of die andere waar ik de naam niet van kan herinneren).Ik start SA op. Dat logotje van Nvidia ''The way it's meant to be played'' en R* zag ik. Even later ook ''Grand Theft Auto: SA'' met op de achtergrond plaatjes die ook op de gamehoes zitten. En dan loopt het vast met de rede: ''gtasa.exe werkt niet meer, Probleem Oplossen''. Ik klik op Probleem Oplossen en er staat dat Take 2 Interactive de uitgever is van GTA:SA. Oja, nu douw ik SA weer in m'n PC en staat er of ik SA wil installeren! Dat gaat dus helemaal nergens over want het staat al op m'n PC. DIT IS ALLES WAT IK GEDAAN HEB!! als je san andreas opstart, doe dat dan ook als administrator als je dat niet deed, zo is het bij mij ook opgelost Natuurlijk heb ik het ook geprobeert om als Admin uit te voeren maar niks helpt. Reageren
djcas Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) als je klik op problemen oplossen dan staat er altijd dat je udates moet downloaden ofzo maar daar moet je niet op letten. bij jou is het wel zeer raar en als je de originele bestanden er weer in plaatst, werkt hij dan wel? je moet ook een goede patch gebruiken bv. tirth-party patch probeer die eens Bewerkt: 9 mei 2009 door djcas Reageren
hankie4 Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 ik kan ook niet meer basketballen maar hoe kan je mem activeren ik heb hem geinstalleert en zo en die map snap ik ook niet . en moetje de echte gta san andreas aanklikken Reageren
Bayside Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) Ten eerste moet je zorgen dat je V1 hebt. Als je hem een tijdje na de release legaal hebt gekocht is de kans groot dat je V2 hebt (dit kan je zien in het beginscherm). Gebruik deze patch om hem te downgraden naar V1, dat benodigt is om te modden. Er zit als het goed is een bestand 'Installer.exe' bij. Die kan je gewoon openen en zijn werk laten doen. Let wel op de je eerst een backup maakt, als je van plan bent meer mods dan deze te installeren raad ik je sowieso aan om je hele SA map (vaak C:/Program Files:/RockstarGames) te backuppen (kopiëren naar bv. Mijn Documenten). Als de Noobmode succesvol geïnstalleerd is kan je gewoon het SA icoontje (op je bureaublad of in de SA map) openen, dan zou de Noobmode als 't goed is moeten werken. Bewerkt: 19 juli 2009 door Bayside Reageren
wiebelwobbel Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 hallo beste mensen, ik heb noobmode dus gedownload, maar als ik er op klik gaat alles goed, maar als ik gta SA opstart dan staat er niks:S en ik heb ook ff mijn savegame verwijdert (wel in een backup mapje;)) en dan doet ie t nog steedsniet:( oplossingen??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.