ihoihfuire Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 hoe un instaleer ik hem ik deet alles goed maar als k de schijf in het station doe komt er niks!? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Hoe bedoel je komt er niets? Krijg je een foutmelding? Of start GTA SA gewoon niet? Als dat laatste aan de hand is, ligt dat waarschijnlijk niet aan de Noobmode, aangezien je van scm-coding een foutmelding moet krijgen in het spel zelf... Dan start het wel gewoon op. Reageren
Martinvandeneinden Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Hoe moet ik de zip file unzippen? Reageren
Beagle Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Met WinRAR of 7-Zip, Google ze om een van deze te downloaden. Reageren
ihoihfuire Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Ik heb ee probleem, ik had NoobMode maar enkele dagen erna doet gta het niet meer..iemand help? En kan je een savegame gebruiken EN noobmode? Reageren
Beagle Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Savegame met noobmode kan niet. Verder zou ik gewoon proberen noobmode te deinstalleren. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 Savegame met noobmode kan niet. Verder zou ik gewoon proberen noobmode te deinstalleren. Je kan een Speciale N00bmode save game gebruiken he, Reageren
DangerHamzi Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 hey hallo daar Ik heb dit mod gedownload maar als ik hem start via TAB staat men game opeens stil kan iemand me helpen? mvg Dangerhamzi Reageren
harmmrah Geplaatst: 2 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2011 kan ik ook missies doen met opened up version? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.