Jump to content

Noobmode General Topic


Ewoud

Recommended Posts

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • harmmrah

    13

  • Ghost_Rider

    7

  • Le MrG

    6

  • -Matthijs-

    6

Ik bedoel gewoon versie 2 van de N00bmod, die versie die jij bedoeld zijn de:

- Normal Version: De gewone missies en story line + de n00bmode.

- Opened Up Version: Je kan van de start al overal naartoe en alle huizen kopen + de n00bmode.

- Stripped Version: Een kale GTA met alleen maar de n00bmode.

Er staat uitgeled wat het inhoudt.. Die savegame die ik heb je gegeven is van Versie 2 van N00bmod en niet van de oudere V1 van de N00bmod.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ey all ik heb GTA N00bmode V2.0 geinstalleerd en hij is echt vet man, maar met de missie drive tru krijg ik steeds error, want was opnieuw begonne :D:puh:. En wil graag missies spelen met deze vette mod kan iemand die bug uit de wereld helpen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Er is hier een speciaal topic voor om topics zoals deze te verkomen, je zou het daar eens kunnen vragen. ;)

N00b-mode General Topic

Ik kan nog wel zeggen dat het er mischien mee te maken heeft dat je nog andere mods hebt geïnstaleerd, wat is eigenlijk de foutmelding die je krijgt?

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je antwoord geven op die vraag.

Ik had precies dezelfde bug, en had alleen n00bmode erin zitten

En aangezien Eclipse en Wauwzie hier vrijwel niet meer komen ben ik bang dat je zult moeten leven met deze bug

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ideetje:

Je kan zorgen dat als je mist schiet de kogels alsnog raken?? Tenminste, dat lijkt me iets voor een noobmod:puh:

Dat kun je doen door een quare te maken voor de speler, dus door wat coordinaten te combineren, en dan te kijken of daar een poppetje loopt, en als je dan schiet dat alle poppetjes in die square sterven...

Oh, mag ik dat idee gebruiken voor VC om poppetjes opdrachten te geven??

Link to comment
Delen op andere websites

De Noobmode zitten aardig wat Bugs in (sorry dat ik dat zo zeg:P) maar de BUG van Drive-Thru moet je gewoon alle MODS ff uit zetten voor dat je in de rode marker gaat lopen ,, bijvoorbeeld de inifnity heatlh/car Disabeld en al dat andere mods.. dit moet je vaker doen bij andere Missies,,

Greetz, ProxY^

Link to comment
Delen op andere websites

Het komt door de inf health en inf car health functie die moet je uitzetten

dat is de reden waarom ik noobmode weggegooit hebt bij veel missies loopt SA vast en dat word serieus irritant

wat ook k*t is is dat het menu verschijnt als je op de action knop drukt, in de meeste gevallen tab, en met die knop kan je ook toevallig je STATS zien en dat kan met noobmode dus niet meer (anders moet je steeds op pauze drukken en het daar opzoeken) erg irritant

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Heey,

als ik een paar auto's wil spawne lukt dat wel gewoon maar nadat ik zo'n 5 auto's heb gespawn blijft die vast zitte. is dit normaal ??

>>> Door Matiscus: Geen idee, maar als niemand in het topic antwoordt. Stuur je best een PB naar Wauzie. Die kan je wel uitleg geven. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
heey....

ik weet waarom je niet voor bij drive-tru (of zoiets) kan komen:

je moet dat 'infinite player and car mod' uitzetten. dat is kei irri want dan kan je wagen wel kapot

maar zo ben ik er doorheen gekomen

en even een vraagje: kun je ook je girlfriends 100% aardig vinden??? dat is namelijk erg handig

want ik heb een girlfriend trainer gedownload maar die moet je steeds opstarten en zo.....

maar ja ik hoop dat ik jullie heb kunnen helpen met drive-thru :?

bye bye en groetjes :cya:

mag ondergetekende even weten waar jij die trainer vandaan hebt? 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...