djaa Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 ik heb zelf GTA VC maar de saves game werken niet ( wordt niet gelezen door de spel) hoe kan ik dit verhelpen??? Greetz: Djaa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 Hey Djaa, Doen gedownloade savegame's het niet? Geeft hij ook een foutmelding aan, kan je misschien een screen ervan posten, dan kunnen we je waarschijnlijk beter helpen. Je weet ook zeker dat je savegames van Vice City hebt gedownload en niet van een andere GTA? Je kan ook proberen het bestandje gta_vc.set te verwijderen, dit bestandje vindt je in Mijn Documenten --> GTA Vice City User Files. Je kan het spel ook opnieuw instaleren, dat zou kunnen helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djaa Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 ik heb een screen gemaakt heb effe in word geplaats en er staat dat er geen save game is en nee geen fout melding VC_fout.doc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Schno009 Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 waar plaats je ze dan? ze moeten in de gta vc userfiles map in mijn documenten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djaa Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 waar plaats je ze dan? ze moeten in de gta vc userfiles map in mijn documenten heb ik maar doet het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) Hebben de bestanden wel de correcte namen: Goed GTAVCsf1.b - Hierbij kun je het groene cijfer vervangen door een cijferreeks van 1 t/m 8. Fout Eennaam1.b - Dit kan dus nooit en is dus ook voledig incorrect. Verder moet je ervoor zorgen dat je goede save-games hebt en niet van verschillende versie's. Ook moeten ze beslist in de onderstaande map geplaatst worden: Deze computer -> Mijn documenten -> GTA Vice City User Files Uit jou screen kan ik niks anders opmaken dat ze niet in de juiste map zitten. Of het zijn corrupte bestanden, daarmee bedoel ik dat ze niet bestemd zijn voor het goede spel. Veel succes. Bewerkt: 17 juni 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2006 Als ze het niet doen of ze zijn beschadigd, dan moet er staan "Savegame corrupted" of in jou spel "Spel beschadigd" ofzoiets. Volgens mij zitten ze in de verkeerde map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2006 Misschien kun je nog s een keer her-installeren (dat werkte bij mij tenmiste) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.