Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

V1:

ferresmudgev28uw.png

V2 [Meer kleur]:

ferresmudgev42ho.png

Wat vinden jullie ervan? Ik heb smudge geprobeerd, en ik vond de uitkomst wel leuk. Ik ben ook even met de Smudge Tool over de tekst gegaan. Tips en goede rates zijn welkom :)

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

Ik vind hem niet zo mooi, smudge hou ik helemaal niet van, alleen als het echt nodig is.

Je had nog wel wat kunnen spelen met de blending modes, en gradient maps of wat er nog meer is.

De tekst vind ik ook niet zo mooi, hiervoor had je misschien beter een wat simpeler font mogen doen.

Ik geef je signature een 7/10.

Geplaatst:

Die sig vindt ik zelf heel goed gelukt, alleen vindt ik dat je de tekst beter rood kan doen, het rood van de achtergrond. Misschien kan je ergens achteraan en lens flare smudgen, waardoor het lijkt dat er allemaal lichtstralen uit de achtergrond komt. Het lijkt er wel een beetje op dat de achtergrond wat wazig is, maar dat komt vaak voor met smudge. Een leuk effect is om de achtergrond donkerder te maken en je te focusen op de render, aldus hem lichter te maken. Kan je handig doen met Filter - > Render -> Lightning Effects. Wat nog leuk is is dat je een mooie wallpaper van een site haalt, en hem zachtjes in je achtergrond laat blenden. Dan heb je allerlei leuke effecten, en vult de sig heel wat op. Ik geef geen cijfer voor de sig, maar als je dat echt wilt; 9.3/10 :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...