Jump to content

Vlieg missie's

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik ben heel erg slecht in vliegen nu ik die missie's heb kom ik er echt niet verder mee :-(

Ik zou heel dankbaar zijn als iemand deze vlieg missie's voor me kan halen :)

Gr.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil ze wel halen als je ook je save-game plaatst.

SilverDust was me enige seconde voor, nu ga ik je eventueel wat uitleg geven over vliegen. Pas je eerste bericht aan en zet erin wat je moeilijk vind aan vliegen. Denk aan: Stabiel houden van het vliegtuig/technieken/snelheid.

Bij de meeste dingen kan ik je wel helpen. :)

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

ik krijg me save game er niet in heb het via dat uplode gedaan en dan doe ik bladeren bijlage toevoegen en dan komt er niks te staan :?

Geplaatst:

Heb je dan wel het juiste bestand.

Je hebt de map: C:\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files nodig.

Het bestand heet GTASAsf2.b (de 2 is dus afhankelijk van welke slot je savegame heeft).

De grote van het bestand is ongeveer 198 kB

Ja zo doe ik het en dan klik ik het aan en uplode ik het dan download ik het en komt het op het bureu blad te staan de zet ik het in mijn topic als ik dan bijlage toevoeg doe dan staat er dat het te groot is maar er staat bij mij dat ie 198 kb is :?

Bewerkt: door gammie

Dan heb je al teveel opslag ruimte gebruikt, de maximale opslagruimte voor gewone leden is 1 mb. En dan zit je al snel vol met 5 save-games. Je kan gewoon je eerder geplaatste bijlagen verwijderen door dit truc'je uit te voeren:

Instellingen -> Jouw bijlage beheren

Dan kun je de bestanden die je al eerder hebt geplaatst gewoon verwijderen, zo kun je de nieuwe save-game weer plaatsen.

---

Je kan ook naar Rapidshare.de gaan. Daar druk je gewoon op bladeren en je kan het bestand uploaden. Dan krijg je een link die je weer aan ons geeft. Zodat wij je save-game kunnen doen. Althans SilverDust :engel:.

Bewerkt: door SummerBase

Je kunt het beste de Rapidshare link in dit topic zetten.

Het probleem is dat je bijlagen vol zitten. Je kunt dus ook bij de instellingen van je acount de bijlagen beheren, en een aantal bestanden verwijderen. (deze staan dan niet meer in de post waar je hem destijds gezet hebt.

Edit: zoals Summerbase al zei

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

hehe :bonk: t is me eindelijk gelukt ik moest inderdaad dat bijlage opruime :Y

Hier is ie dan

Geplaatst:
hehe :bonk: t is me eindelijk gelukt ik moest inderdaad dat bijlage opruime :Y

Hier is ie dan

Hier is hij dan ;)

Flying Skill +

Je kan in vliegtuigen die op Airports staan.

Respect +

SD

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...