Blastov Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Nou in de txd workshop moet hij dezelfde naam hebben als de desbetreffende .bmp Zorg ook dat hij in de txd workshop rechtsonder op SAN ANDREAS staat. Sad. Reageren
topdrop Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 ja de txd staat op san andres en de txd naam heb ik boks.txd de bmp had ik steen.bmp die heb ik nu verandert in boks.bmp maar doet nog nie :S heb ik meschien iets fouts gedaan in de ipl/ide of the dff model zelf ? als ik een auto pak in de spel en ik schijn er met de koplampen op dan kan ik heb wel zien zonder textuur Reageren
Blastov Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Geef is je ipl\ide lijn. Reageren
topdrop Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 DATA\MAPS\TEST.IPL: 18001, boks, 0, 2487.402, -1669.153, 13.33595, 0, 0, 0, 1, 1 DATA\MAPS\TEST.IDE: 18001, boks, boks, 300, 128 Reageren
Loek Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Wie kan mij helpen!? Ik heb alles gedaan zoals het in de TUT staat.. Maar als ik het spel opstart krijg ik een fouten raport.. Reageren
topdrop Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 he hij doet het nu ik heb mijn ipl lijn veranderd nu heb ik hem 18001, boks, 0, 2487.402, -1669.153, 13.33595, 0, 0, 0, 1, -1 en ff een vraag wat houden die laatste cijfers dan in ?? (die 0,0,0,1,-1) Reageren
Loek Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Mijn vorige probleem is opgelost.. Nu heb ik een niew probleem. Ik heb mijn model ingame alleen het heeft geen texturen.... Edit: Het is al gelukt! Bewerkt: 10 augustus 2006 door Loek Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Ik heb alles gedaan wat in de tutorial is beschreven. Het lukte met de eerste 6 objecten, maar als ik daarna nog meer bestanden toevoeg aan gta3.img dan loopt GTA vast. Is er soms een limiet voor het aantal bestanden in dit archief? En zo ja, hoe kan ik dan toch nog bestanden toevoegen? Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Ik denk niet echt dat een limiet opstaat. Ik denk dat het eerder aan een slechte DFF ligt... Reageren
mickey Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Ik denk niet echt dat een limiet opstaat. Ik denk dat het eerder aan een slechte DFF ligt... Er is wel degelijk een limiet. En dat je maar 6 objecten kan toevoegen klopt, want dat is precies het limiet. Er zijn nog mensen bezig met een hack (waarmee je dus het limiet kan opheffen) Greets, Mickey Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Ok bedankt. Dan maar wachten op die hack Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Dit is mss wel een late post maar ik zie hierboven dat er een limiet van 6 bestanden is?? betekend dan dat je eigenlijk maar 6 objecten kan toevoegen? Hoe doen ze het bij die grote mods dan? daar voegen ze ganse eilanden in en zo??! Reageren
Blastov Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Klupt, je kunt maar 6 zelf geneukte objecten toevoegen. Klupt, in grote mods met grote eilanden hebben we uiteraad meer. Dat kumt momdat wij een tool gebruiken die SA cleaned, waardoor er al zo'n gauw 12.000 ID (ID = een uniek nummer dat elk model voor zich heeft) nummers vrijkomen. Reageren
.Antonio Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 K ben vast een beetje laat, maar ik die tut is vet Ik heb geen 3ds max, dus ik kan niet gaan modden , maar ik zoek wel wat mods op internet die ik gewoon meteen kan installeren Reageren
SWYV Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 kun er iemand AUB dit video met ondertitelingen maken? want ben namelijk doof en ik heb niks aan als er gesproken wordt want daar versta ik niks van ik heb heleboel problemen met de collision te maken aargh ik heb echt hekel eraan man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.