- Reacties 81
- Bezichtigingen 81.4k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Wazuup 11 posts
-
SmokingCookie 7 posts
-
jaah90 5 posts
-
topdrop 4 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
VideoTutorial: Een model is SA zetten
Hey allemaal. Aangezien mij gevraagd werd om een videotutorial over hoe je een model in San Andreas zet,
ben ik aan de slag gegaan. Het mooie van deze tut is dat je goed leert begrijpen hoe het 3d gedeelte van gta in elkaar zit.
Het gaat op ongeveer de zelfde manier als de tutorial van Wauzie, dus ook dank
aan hem. Als het te snel gaat kan je het dus ook nog nalezen. Hier een lijstje met benodigheden:
- 3ds Max 7 of 8
- KAM's scripts
- SA place Manager
- TXD Workshop
- Kladblok
Als je de scripts hebt gedownload, moet je het rar bestand uitpakken met winrar en alle scripts in de
''Scripts'' map van 3ds Max zetten.
Er zit een klein foutje in de tutorial, ik zeg namelijk dat je in de ide/ipl alle lange regels moet verwijderen,
dit moet natuurlijk alle lange regels op één na zijn. Het is wel gewoon goed te zien.
Soms kan de beeldkwaliteit van de tutorial slecht zijn (vooral ingame) omdat ik het heb opgeslagen als wmv.
Als ik het had opgeslagen als avi was de kwaliteit wel goed gebleven, maar was de bestandgrootte 285 mb
geworden, terwijl het nu maar 20 mb is.
De Tutorial duurt ongeveer een kwatier. Er word uitgelegd hoe je met de SA place manager en kladblok een
model ingame kan krijgen. Je leert hier dus niet mappen met de IO mapper.
En wees gerust, ik heb een paar stukjes geknipt. Dus als je denk ''wat rebuild zijn pc de gta3.img snel zeg'' of
''Wat laad zijn San Andreas snel'' dan is dit dus omdat ik jullie niet te lang naar nutteloze stukjes wou laten kijken.
DOWNLOAD!
Resultaat van de Tutorial:
Met vriendelijke groet,
Wazuup
>>> Door Matiscus: Goede tutorial. Die komt zeker in de Master Tutorial List. <<<
Bewerkt: door DaBeast