Black Force Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 goede TUT, makelijk te snappen, goed werk! Reageren
vincentgrijz Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) kan het kloppen dat kam's scripts en txd workshop er niet meer zijn? als ik ze probeer te downloaden geeft ie dat de pagina niet kan worden weergeven. vincent Bewerkt: 13 december 2006 door vincentgrijz Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Dat klopt helemaal Vincent, de download van de scripts van KAM is helaas offline gegaan, waardoor jij dus die 404 error kreeg. De TXD workshop link is dood omdat een tijdje geleden de Gtagames.nl database helemaal is vernieuwd, en alles daar opnieuw ingezet moest woren. Hierbij is die downloadlink dus verloren gegaan. Ik heb even mijn scripts voor je geupload, en ook de goede link van de TXD workshop gevonden. Eerste post is ook geupdate met deze links, bedankt voor het melden Reageren
landser828 Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 ik heb eigenlijk een vraagje over San Andreas Place Manager, ik ben al de heletijd aan het prutsen en kl*ten met dat ding, ik zit in het spel op een plaats, ik doe alles wat er staat uitgelegt, alt+tab en dan, add place, naam intype en dan klik ik op Click Here to .... maar dan komt alles altijd gewoon op Nul te staan, kan iemand mij met dit probleem helpen? groete andy Reageren
DaBeast Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Miscien is de versie van de San Andreas Place Manager gewoon niet compatible met jou San Andreas EXE. Wat je zou kunnen proberen is een andere versie downloaden van de Place Manager, of zorgen voor een andere EXE. Het kan tevens ook zijn dat je San Andreas te nieuw is en je gewoon verie 2.0 hebt. Deze is overigs niet te modden, maar wel te downgraden. In dit topic staat alles netjes uitgelegd. Andere versies van de SA Place Manager kan je bijvoorbeeld hier downloaden. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
landser828 Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 oke zal ik probere, bedankt voor de hulp. groete andy Reageren
Evan Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 heey mooie tut ga zo door mzzls Reageren
kevin software Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ik kan het filmpje niet downloaden!!! Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) ik kan het filmpje niet downloaden!!! Ik heb heb net gechecked, en de tutorial staat gewoon nog online hoor. Ik download hem zelf minstens één keer per maand om er zeker van te zijn dat de download online blijft. Ik zal je even uitleggen hoe je dit bestand moet downloaden van rapidshare. Klik op de link en scroll naar beneden tot de ''free'' knop. Klik op deze knop en wacht één minuut op je ''download ticket''. Als je deze hebt gekregen moet je een code invoeren die op het plaatje staat, en op download klikken. Is de code goed, dan zal de download starten, is de code fout dan zul je een tijdje moeten wachten voordat je weer kunt downloaden. Let op: bij rapidshare is de code altijd in hoofdletters en cijfers! heey mooie tut ga zo door!mzzls Bedankt Evan, ik hoop dat je er van geleerd hebt en als je nog vragen hebt stel je ze maar Bewerkt: 5 januari 2007 door Wazuup Reageren
eizoalecto Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 VideoTutorial: Een model is SA zettenHey allemaal. Aangezien mij gevraagd werd om een videotutorial over hoe je een model in San Andreas zet, ben ik aan de slag gegaan. Het mooie van deze tut is dat je goed leert begrijpen hoe het 3d gedeelte van gta in elkaar zit. Het gaat op ongeveer de zelfde manier als de tutorial van Wauzie, dus ook dank aan hem. Als het te snel gaat kan je het dus ook nog nalezen. Hier een lijstje met benodigheden: - 3ds Max 7 of 8 - KAM's scripts - SA place Manager - TXD Workshop - Kladblok Als je de scripts hebt gedownload, moet je het rar bestand uitpakken met winrar en alle scripts in de ''Scripts'' map van 3ds Max zetten. Er zit een klein foutje in de tutorial, ik zeg namelijk dat je in de ide/ipl alle lange regels moet verwijderen, dit moet natuurlijk alle lange regels op één na zijn. Het is wel gewoon goed te zien. Soms kan de beeldkwaliteit van de tutorial slecht zijn (vooral ingame) omdat ik het heb opgeslagen als wmv. Als ik het had opgeslagen als avi was de kwaliteit wel goed gebleven, maar was de bestandgrootte 285 mb geworden, terwijl het nu maar 20 mb is. De Tutorial duurt ongeveer een kwatier. Er word uitgelegd hoe je met de SA place manager en kladblok een model ingame kan krijgen. Je leert hier dus niet mappen met de IO mapper. En wees gerust, ik heb een paar stukjes geknipt. Dus als je denk ''wat rebuild zijn pc de gta3.img snel zeg'' of ''Wat laad zijn San Andreas snel'' dan is dit dus omdat ik jullie niet te lang naar nutteloze stukjes wou laten kijken. DOWNLOAD! Resultaat van de Tutorial: Met vriendelijke groet, Wazuup >>> Door Matiscus: Goede tutorial. Die komt zeker in de Master Tutorial List. <<< Mooi gemaakt! vraagje met welk programma neem jij dat op? want ik heb een kleinprobleempje en die wil ik laten zien Reageren
Wazuup Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Je bedoelt de tutorial zelf? Ik heb deze opgenomen met Camtasia Studio 2, volgens mij is daar inmiddels ook weer een deel 3 van uit. Je kunt hem hier gratis uitproberen, de hele versie moet je kopen. Reageren
sven ebens Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 hele goede tut...hey ik heb vraagje bij die txd workshop daar moet je dus je texture/s toevoegen maar ik heb dan dus even een model met meerder textures en als ik op import drk kan ik er een instoppe druk ik weer op import dan gaat de andere weg? dus moet ik dan 2 txd aan maken ofzo?? Reageren
DonLeone Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Heey ik heb ook een klein probleembje: Ik wou een villa ergens in de bossen in het zuiden van eiland #2 zetten, maar hoe weet ik hoe groot ik hem ongeveer moet maken in 3DSMax? Ik weet wel ongeveer hoe groot ik hem in het spel wil hebben... Reageren
Wazuup Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Dit doe je door een schaalmodel te importeren in 3dsmax. Het beste is om de player.dff te importeren die je uit de gta3.img kan extracten met de IMG-Tool. Deze importeer je doormiddel van de DFF IO scripts van KAM. Nu zie je hoe groot de speler is en kun je met de scale tool (bovenin naast move en rotate tool) het op de juiste schaal in vergelijking met de speler scalen. Je kunt ook andere objecten gebruiken, zoals auto's Reageren
DonLeone Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Dit doe je door een schaalmodel te importeren in 3dsmax. Het beste is om de player.dff te importeren die je uit de gta3.img kan extracten met de IMG-Tool. Deze importeer je doormiddel van de DFF IO scripts van KAM. Nu zie je hoe groot de speler is en kun je met de scale tool (bovenin naast move en rotate tool) het op de juiste schaal in vergelijking met de speler scalen. Je kunt ook andere objecten gebruiken, zoals auto's Okee hartstikke bedankt! Goede tutorial trouwens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.