jaah90 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 lol. Even iets anders: Mijn object is zwart, en ik heb toch echt alle stappen gevolgd! Zie bijlage voor meer info! bloktest.RAR Reageren
palm4jr Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Zeg Wazuup (ofzo), bij jouw video tut moet ik op een gegeven moment een script starten in 3DS Max: COL IO genaamd. Ik heb de meest recente versie van die DFF\COL scripter gedownload, maar de COL IO die daarbij zit lijkt niet op de gene die jij hebt. Waar kan ik de goeie downloaden? Reageren
palm4jr Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Sorry, niet goed gelezen. Heb 'm al. Ik ben slecht ziend in internetlezen. Reageren
SmokingCookie Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Ik heb een probleem: ik heb nog maar een paar dagen trial-periode van 3DS Max 9 en ik heb geen zin om $3000+ te gaan dokken voor een programma waarvan ik de helft nie snap. Is er een andere manier om 3DS Max te kunnen blijven gebruiken (Ik wil ook liever niet mn hele PC opnieuw installere...)? Reageren
Wazuup Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Door een crack of keygen te gebruiken, help jezelf daarmee want Warez is verboden op dit forum. Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 (bewerkt) Wat kan ik doen zodat die script voor de dff ook in 3ds studio 2009 het doet, want als ik hem nu exporteer en dan weer importeer dan krijg ik maar de helft van de kubus. EDIT: laat maar ik heb weer aan de praat gekregen. Even een aanvraag, ik kan COL_IO_2b niet vinden in mijn map, zou iemand hem even kunnen posten. Bewerkt: 21 juni 2008 door Dutchy3010 Reageren
Diederik111 Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Bedankt, goed gemaakt! Reageren
kevinkrs Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Ik sta boven de grond en ik zie mijn object niet :S Reageren
mvv1992 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Kun je dit ook gebruiken om een GEDOWNLOADE auto in SA te zetten? Reageren
Beagle Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 (bewerkt) Kun je dit ook gebruiken om een GEDOWNLOADE auto in SA te zetten? Dit is niet een tutorial om een auto ingame te zetten, uiteraard kan het wel als je het als gewoon object wil (ook als auto, maar dat is wat lastiger). Bewerkt: 26 januari 2009 door Beagle Reageren
Mongano Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Beste Wazuup, Ik ben totaal nieuw bij dit mapping. Ik ben ook niet technies aangelegd. Zou je misschien een makkelijke New Starter guide willen opzetten? Waarin staat hoe ik gewone gedownloade maps kan installeren zonder dat mijn spel crasht MVG Mongano Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Waarin staat hoe ik gewone gedownloade maps kan installeren zonder dat mijn spel crasht Staat uitgelegd in deze tutorial . Reageren
Lauriej Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Waar staat die COL IO ??? Reageren
Beagle Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Als je Kam's scripts goed geïnstalleerd hebt (en de nieuwste ook) staat die in de tab utilities -> Kam's gta scripts -> Col IO. Deze tut is al een beetje verouderd. Reageren
Lauriej Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Als je Kam's scripts goed geïnstalleerd hebt (en de nieuwste ook) staat die in de tab utilities -> Kam's gta scripts -> Col IO. Deze tut is al een beetje verouderd. Ja er staat alleen colission IO. Maar zal wel ff kijken voor de nieuwste Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.