RobbertR Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Hoi, Ik zoek 2 nieuwe spellen voor m'n PlayStation®2. Ik besteed er ongeveer 60€ aan. Wie heeft er tips? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Kan je misschien wel FIFA World Cup kopen. Misschien vind je dat leuk. The Godfather lijkt me ook wel wat voor jou. Misschien 1 van sport en 1 van actie, avontuur. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Rollercoastertycoon 3 is wel leuk misschien? Reageren
RobbertR Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Ik ben net op het idee gekomen om een actie spel of FPS te kopen. Maar welke? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Hier ik geef een paar actie games voor je op een rijtje: 1. Socom 3 2. The Godfather 3. Black 4. Tomb raider, het nieuwste deel ervan!!!!!!!! 5. Prince of Persia 6. Splinter cell 7. Gun 8. Spider Man 9. Ghost Recon 10. Hitman Blood money Misschien staat er in dit lijstje wel iets voor je tussen? Reageren
Kraay Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Gta Liberty City Stories, komt op 23Juni op de PS2 uit. Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Gta Liberty City Stories, komt op 23Juni op de PS2 uit. Daar ben ik het mee eens! het is zonde om nu nog eventjes een spel te kopen! Wacht tot LCS voor de PS2! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ja maar ik denk dat je dan nog een krap budget overhoud! Want hoe duur gaat hij kosten op de ps2 als hij uitkomt? Reageren
Jowx Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ja maar ik denk dat je dan nog een krap budget overhoud!Want hoe duur gaat hij kosten op de ps2 als hij uitkomt? Het is juist zo dat GTA: Liberty City Stories voor een zacht prijsje in de winkels komt liggen, op 23 juni ligt hij in de winkel voor €29,99 (Adviesprijs). Dus als je het voor het geld doet is GTA: LCS juist een goede keuze. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ooh nou dan zou ik hem nemen, maar het blijft jou keuze natuurlijk! Je kan ook gewoon misschien van een paar actie games, eerst even een demo versie spelen! en als je het leuk vindt koop je hem. Reageren
Ferre Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Op Gamersnet kun je reviews vinden. Als je naar deze link gaat, dan vind je ze. Klik dan op dat pijltje naast -zoek op platform- en klik dan PS2 aan. Zoek in die lijst naar een FPS (bijvoorbeeld Killzone) en dan kun je review even doorlezen. En ernaast zie je ook nog wat screenshots. En anders kun je nog altijd via Google Afbeeldingen wat screenshots zoeken. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Gouden raad van oompje ICE BANANA: Koop platinum games Waarom platinum?:Op de doosjes staat altijd ''Best game'' ''most selled'' of ''most wanted'' ofzo Ik zeg altijd bij platinums;Daarbij kun je niet twijfelen want dit moet een goede game zijn en goedkoop! Kies er eentje uit en enjoy gaming! Reageren
Yohan Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Een goede game is 1 ding. Maar wat jij het een goede game ? Persoonlijk vind ik Ghost Recon; Advanced Warfighter echt de shit.. Black, Godfather. Fifa World Cup, GTA LCS, Gun raad ik af.. Black is te kort en heeft inhoudelijk niks te bieden wat een andere FPS heeft. Godfather ziet eruit als een game die nog niet af was. Fifa World Cup, kan je net zo goed Fifa '06 de graphics zijn t zelfde... GTA LCS, Raad ik af vooral als je hem al op de PSP hebt/gespeeld, De Ps2 versie is namelijk een ordinaire port. Gun, een zogenaamde Wild Wild West free roaming, hier is nog niet eens de helft van waar, verder zijn de controls te paard echt lastig. En daarbij is de game te kort. Aanraders Socom 3 Ghost Recon; Advanced Warfighter Pro Evolution Soccer 5 Tomb Raider Legend Splinter Cell; Chaos Theory Hitman; Blood Money The Warriors in willekeurige volgorde, Veel succes.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.