Jump to content

Ik zoek games

Recommended Posts

Geplaatst:
Gouden raad van oompje ICE BANANA:

Koop platinum games

Waarom platinum?:Op de doosjes staat altijd ''Best game'' ''most selled'' of ''most wanted'' ofzo

Ik zeg altijd bij platinums;Daarbij kun je niet twijfelen want dit moet een goede game zijn en goedkoop!

Kies er eentje uit en enjoy gaming!

Dat een game goed verkoopt zegt absoluut niets over de kwaliteit er van. Ik kan zo een paar slechte games noemen die toch goed verkopen of goede games die juist niet goed verkopen.

Geplaatst:

ik zou gaan voor hitman II:blood money lang spelplezier tegenover the godfather;want die had ik al uitgespeeld op 3 dagen..(toen was ik al don van new york),was ik ff blij dat ik dat had gehuurd,anders was ik er nu niks mee :cab: ...Ik ga es een magazine uitbrengen "don worden in 3 dagen" :bier:

Greetz :cya:

Geplaatst:

Zeg ik denk denk niet dat je goeie games kunt kopen met maar 60 euro maar ja ik zou je kunnen aanraden om black en star wars battelfront2 te kopen :Y

Geplaatst:
Zeg ik denk denk niet dat je goeie games kunt kopen met maar 60 euro maar ja ik zou je kunnen aanraden om black en star wars battelfront2 te kopen :Y

Hoe kom je daar nou weer bij. :?

Ik heb zelden spellen gezien die duurder zijn dan €60,- voor de Playstation2.

Meestal kosten Playstation2 spellen €55,- en in sommige andere winkels €60,-.

Dus je hebt zeker weten wel genoeg met €60,-.

En er zijn ook heel veel goede spellen tekoop die maar €30,- kosten.

Dat houd dus in dat je er 2 kunt kopen.

Vorige week heb ik voor de Playstation2 GTA:LCS gekocht voor €29,-.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...