Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ziet er goed uit, alleen is hij op sommige plekken wat leeg, bijvoorbeeld tussen het geweer en de soldaat is war ruimte over, wat ik in deze Sig niet echt leuk en mooi vind staan. De achtergrond ziet er een beetje wazig uit, en dat past bij de render. Volgens mij zitten er ook scanlines over de render heen die meestal niet mooi staan, maar dit keer heb ik daar niets op aan te merken, ziet er leuk uit zo. Misschien kun je je Sig nog iets kleiner maken zodat er geen ruimtes zijn die niet gevuld kunnen worden, of daar kun je met een leuke brush nog wel wat aan doen waarschijnlijk.

Cijfers

Achtergrond: 8.3

Kleuren: 8

Render: 8.7

Effecten: 8

Tekst: 7.5

Originaliteit: 7.8

Algehele indruk: 8

Eventuele bonus: -

Van mij krijg je een goed cijfer, een [8] namelijk! :klap:

*** Hoogste rate ooit:

Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. ***

Geplaatst:

Het plaatje zelf is mooi, alleen best leeg.Ook de fond en lettertype kon mooier, eerst zag ik je naam ook niet staan, de kleur ofzo kon dus wel wat duidelijker..

Voor de rest vind ik het wel netjes, iets lichtere kleuren zou leuker geweest zijn

een 8 voor je

Geplaatst:

Wow, nice man. Mooie achtergrond, kleuren passen goed bij de render.

De scanlines zijn er erg mooi in verwerkt. De tekst ziet er ook goed uit.

Het enige minpunt is dat hij zoals als eerder gemeld is een klein beetje leeg is.

Maar door het geheel valt dat bijna niet op.

8,6/10 ;)

Keep it up!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...