Tim14 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Dit komt uit het einde van de nieuwe San Andreas Trailer. Links: Kent Paul (Niet 100% Zeker) Midden: Ken Rosenberg Rechts: Maccer van Maccer.net nou ik zie het er niet in zitten (of ze zijn ouder geworden ) :o :lol: . Het is logisch dat ze ouder zijn geworden. Wanneer je een lijn vanaf Vice City zou doortrekken moet Kent Paul nu ergens in de 40+ moeten zijn, en Ken Rosenberg ergens rond 50+ of zelfs rond 60+...Net als Tommy Vercetti. Maccer is overigens al bekend in San An, maar nu hebben we tenminste wel beeld van onze Nep-MC. Wacht even, dit klopt niet, tommy kan hoogstens 45 jaar oud zijn omdat hij in Vice city 35 was! Het zelfcde geld voor Kent Paul die leek mij meer een gozer van 26 ongeveer dus het word echt geen ouwe lullen spel waar oude mannen in voorkomen Reageren
Chi Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Dit komt uit het einde van de nieuwe San Andreas Trailer. Links: Kent Paul (Niet 100% Zeker) Midden: Ken Rosenberg Rechts: Maccer van Maccer.net nou ik zie het er niet in zitten (of ze zijn ouder geworden ) :o :lol: . Het is logisch dat ze ouder zijn geworden. Wanneer je een lijn vanaf Vice City zou doortrekken moet Kent Paul nu ergens in de 40+ moeten zijn, en Ken Rosenberg ergens rond 50+ of zelfs rond 60+...Net als Tommy Vercetti. Maccer is overigens al bekend in San An, maar nu hebben we tenminste wel beeld van onze Nep-MC. Wacht even, dit klopt niet, tommy kan hoogstens 45 jaar oud zijn omdat hij in Vice city 35 was! Het zelfcde geld voor Kent Paul die leek mij meer een gozer van 26 ongeveer dus het word echt geen ouwe lullen spel waar oude mannen in voorkomen Wat jij zegt zat ik ook net aan te denken. Mijn verhaal klopt niet helemaal. Rosenberg is natuurlijk ouder als Tommy.. en Kent Paul... 38/39.. Reageren
Tim14 Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Maar als je Kent Paul in Vice city ziet, denk ik aan een gozer van 24 die vrouwen nog probeert te krijgen ik kijk wel even op www.kentpaul.com Reageren
exa Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Ik denk dat jullie er paar wel weten dat Kent Paul 100% zeker is! Want er moet wel paar mensen die daar al ongeveer zijn.. of verder zelfs... Reageren
MrSelected Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 En is het al bekend? :rolleyes: Lijkt me wel leuk, die oude personages terug te zien. Reageren
Trax Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 En is het al bekend? :rolleyes: Lijkt me wel leuk, die oude personages terug te zien. Is al bekend. Reageren
gtamaster Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 bij die missie van ken rosenberg hoor je ook wel dat hij dat is en dat staat er als je tenminste ondertiteling aan hebt dusss Reageren
Revan Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Jahhh i khoorde het al aan die rot stem van hem.. man wat haat ik die gast. Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Hoezo hij is toch zo slecht nog niet¿? Reageren
Redbullcola Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Die gast met bijna kale hoofd en bril is Rosenberg en de gast met korte haar zonder hoed is Ken Paul Reageren
Trax Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Lol, bovenaan issie kaal idd, maar aan de achterkant zit een staartje :lol: Reageren
MrSelected Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Vet Ik wil hem ook zien.. en dat zijn niet zulke huichelaars als Big Smoke en Ryder? Reageren
Tim14 Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Geplaatst: 23 november 2004 Lol, bovenaan issie kaal idd, maar aan de achterkant zit een staartje :lol: Hahahaha zo iets heeft mijn buurman ook :lol: Dat staat echt niet, maar het kan wel want in vice city had hij niet zo'n kort haar haar Reageren
juul Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Lol, bovenaan issie kaal idd, maar aan de achterkant zit een staartje :lol: Hahahaha zo iets heeft mijn buurman ook :lol: Dat staat echt niet, maar het kan wel want in vice city had hij niet zo'n kort haar haar groeit je haar eigelijk in san andreas want men zij dit toch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.