chantaltje Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Beste GTAers, Ik heb het geprobeerd op te zoeken, maar voor een leek als ik... Met welk programma kan ik jullie savegames (.b) bekijken? Bedankt! Reageren
HerrieM Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Je kunt een savegame in de folder voor GTAIII plaatsen, en dan kun je hem in het spel openen. De folder is: C:\Mijn documenten\GTA3 User Files De savegame heeft de naam: GTA3sf8.b. De acht is afhankelijk van de slot in het spel. (Dus van 1 tot Reageren
chantaltje Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) Nee, ik zou enkel en alleen maar jullie savegames willen bekijken, maar als ik ze download kent mijn pc de extensie niet. Daarom had ik graag geweten met welk programma ik die .b bestanden kan openkrijgen... ik speel trouwens op de playstation, misschien kan ik dat dan niet openkrijgen of zo? Bewerkt: 17 juni 2006 door chantaltje Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Helaas gaan die savegame alleen open als je de CD-Rom hebt van GTA III. Dan pas kun je savegames bekijken op de PC. Reageren
SummerBase Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Geen enkele computer kent die extensie, een .b is een bestand wat geprogrameerd is voor een spel zoals GTA III/ViceCity/Sanandreas. Als je een save-game hebt, plaats je hem in de map die HerrieM net ook al gaf. Mijn documenten -> GTA3 User Files Als je het .b bestand in deze map stopt moet hij het in het spel doen. Je opent hem dus in het spel via: 'Load game'. Dan krijg je een lijst te zien met de geplaatste bestanden en dan kan je ze starten. De bestanden met de rode cirkel's eromheen bedoel ik. Dat zijn de .b save-games. --- Je moet een .b bestand ook goed defineren (benoemen) kijk hieronder voor de correcte/incorrecte manieren. Goed GTAVCsf1.b - Hierbij kun je het groene cijfer vervangen door een cijferreeks van 1 t/m 8. FoutEennaam1.b - Dit kan dus nooit en is dus ook voledig incorrect. Reageren
chantaltje Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Oooooow jammer..... Bedankt voor de replys! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.